رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سرانجام آخرین فیلمی که رابین ویلیامز بازیگر فقید آمریکایی در آن بازی کرده بود، در آمریکا بر پرده سینماها می‌رود. به نقل از آسوشیتدپرس، «مطلقا هیچی» یک کمدی علمی تخیلی بریتانیایی و آخرین فیلمی است که رابین ویلیامز بازیگر فقید در آن حضور داشت. این فیلم سرانجام قرار است راهی سینماهای آمریکا نیز بشود. در حالی تاریخ […]

سرانجام آخرین فیلمی که رابین ویلیامز بازیگر فقید آمریکایی در آن بازی کرده بود، در آمریکا بر پرده سینماها می‌رود.

به نقل از آسوشیتدپرس، «مطلقا هیچی» یک کمدی علمی تخیلی بریتانیایی و آخرین فیلمی است که رابین ویلیامز بازیگر فقید در آن حضور داشت. این فیلم سرانجام قرار است راهی سینماهای آمریکا نیز بشود.

در حالی تاریخ ۱۲ ماه می برای اکران آن در آمریکا تعیین شده که انگلیسی‌ها ۹ ماه پیش به تماشای آن نشسته بودند.

داستان این فیلم را کارگردان کهنه کار فیلم «مانتی پیتون» یعنی تری جونز با همکاری گوین اسکات نوشته و خودش آن را کارگردانی کرده است.

سیمون پگ در این فیلم در نقش یک آدم معمولی بازی کرده که ناگهان گروهی از بیگانگانی که روی زمین آمده‌اند این قدرت را به وی می‌دهند که هر آرزویی دارد محقق شود.

در این فیلم کیت بکینسل نیز در نقش نامزد پگ بازی می‌کند و ویلیامز صداپیشه سگ آنهاست که این توانایی را به دست آورده که صحبت کند.

تری گیلیام، اریک آیدل و مایکل پین در نقش بیگانگان صداپیشگی کرده‌اند.

این فیلم در فاصله مارس ۲۰۱۴ تا ماه می همان سال ساخته شد. رابین ویلیامز ۱۱ آگوست ۲۰۱۴(۲۱ مرداد ۹۳) به زندگی خود خاتمه داد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار