رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 13:02
  • کد خبر : 8385
  • تئاتر
  • چاپ خبر : دانشگاه آزاد اسلامی رکورددار ثبت‌نام در جشنواره تئاتر دانشگاهی بود

نشست رسانه ای بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی صبح امروز ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور مهدی گمار دبیر جشنواره، حسین عبداللهی معاون اجرایی جشنواره، مسعود حکیمی مسئول هنری جشنواره و امرآبادی نماینده تیوال در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. مهدی گمار در این نشست رسانه‌ای ضمن عذرخواهی از دانشجویان برای برگزار نشدن هرچه بهتر جشنواره […]

نشست رسانه ای بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی صبح امروز ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور مهدی گمار دبیر جشنواره، حسین عبداللهی معاون اجرایی جشنواره، مسعود حکیمی مسئول هنری جشنواره و امرآبادی نماینده تیوال در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

مهدی گمار در این نشست رسانه‌ای ضمن عذرخواهی از دانشجویان برای برگزار نشدن هرچه بهتر جشنواره به دلیل مشکلات موجود گزارش داد: «در این دوره شاهد ۸۵۲ ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره از طریق سایت جشنواره بودیم که از این میان ۲۱۸ نفر معادل ۲۶ درصد دانشجویان خانم و ۶۳۴ نفر که چیزی حدود ۷۴ درصد است دانشجوی آقا هستند. در این دوره از جشنواره، دانشگاه آزاد اسلامی رکورددار ثبت‌نام در جشنواره بوده است که شامل ۱۴۶ دانشجو می‌شود.»

وی در ادامه بیان کرد: «در این دوره ۲۸ نفر از مقطع کاردانی، ۵۶۴ نفر از مقطع کارشناسی، ۲۶۴ نفر از مقطع کارشناسی ارشد و ۱۴ نفر مقطع تحصیلی دکترا داشتند.»

دبیر بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی در سخنانش تصریح کرد: «۲۴ نمایش در بخش صحنه ای، ۷ اثر در بخش تجربه اجرا، ۱۰ اثر در نمایشنامه‌نویسی، ۷ اثر در بخش پژوهش و ۳ اثر از برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر دانشجویی در جشنواره اجرا می‌شود. در بخش بین‌الملل جشنواره بیستم همچنین شاهد ۵ گروه از کشورهای مختلف هستیم . همچنین در این دوره تلاش کرده‌ایم که حضور گروه‌های خارجی به اجرای نمایش محدود نشود بلکه گروه‌ها در کنار اجرای آثار کارگاه‌های آموزشی را نیز برگزار کنند.»

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار