رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

روز گذشته خبری مبنی بر توقیف DVD و لوح فشرده سریال عاشقانه در فضای مجازی منتشر شد که به دنبال آن منوچهر هادی کارگردان این مجموعه در اینستاگرامش توضیحاتی ارائه کرد. منوچهر هادی که در کارنامه ی خود فیلمهای موفقی مانند من سالوادور نیستم و سریال هایی مانند آمین و خوب،بد، زشت را دارد در […]

روز گذشته خبری مبنی بر توقیف DVD و لوح فشرده سریال عاشقانه در فضای مجازی منتشر شد که به دنبال آن منوچهر هادی کارگردان این مجموعه در اینستاگرامش توضیحاتی ارائه کرد.

منوچهر هادی که در کارنامه ی خود فیلمهای موفقی مانند من سالوادور نیستم و سریال هایی مانند آمین و خوب،بد، زشت را دارد در حال حاضر کارگردانی سریال عاشقانه را برای شبکه خانگی را برعهده دارد.

هادی به دنبال خبر توقیف توزیع این سریال در اینستاگرامش نوشت:

قسمت هفتم عاشقانه دوشنبه هجدهم توزیع میشود . مجوز هم از وزارت ارشاد دریافت شده و مشگل بوجود آمده در یکی دو روز آینده برطرف خواهد شد .

ظاهرا مشکلات و موانع دست از سر عاشقانه بر نمیدارند . توزیع به موقع قسمتها بیشتر از هر کسی برای مالکین مادی اثر مفید است و هرگونه تاخیر حتی یک روز به ضرر ایشان خواهد بود . پس بدانید تمام تلاشمان این است که به توزیع منظم و هفتگی برسیم . ولی مشکلات موجود باعث تاخیر میشود که به امید خدا با پایان فیلمبرداری تا اواخر این هفته به پخش منظم خواهیم رسید.

محمد صراف (رئیس انجمن صنفی شرکت‌های عرضه‌کننده وی او دی و آی پی تی وی) با تایید خبر توقیف VOD سریال عاشقانه افزود: به دنبال ارائه شکایت ۵ شرکت عرضه‌کننده قانونی سریال عاشقانه به دستگاه قضایی، صبح امروز دستور توقیف DVD و لوح فشرده سریال عاشقانه صادر شد.

وی ادامه داد: براساس پیگیری‌های ما؛ این دستور امروز توسط بازپرس محترم شعبه ۲ دادسرای فرهنگ و رسانه به سازمان سینمایی ارائه شده و سازمان سینمایی باید آن را به سازندگان سریال عاشقانه ابلاغ کند.

صراف افزود: با ابلاغ این دستور؛ اجازه انتشار و عرضه‌ی سریال عاشقانه به شکل دی وی دی و لوح فشرده مقدور نخواهد بود تا موضوعات و مشکلات مربوط به VOD مرتفع شود.

پیش از این با دستور قضایی انتشار سریال عاشقانه به‌صورت قانونی در شرکت‌های عرضه‌کننده وی او دی و آی پی تی وی ممنوع شده بود.

منبع: جام جم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار