رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

مدیرعامل دفتر پخش نورتابان گفت: اکران فیلم سینمایی «زرد» اولین ساخته بلند سینمایی مصطفی تقی‌زاده در گروه ماندانا به‌نمایش درمی‌آید.  محمدرضا صابری مدیرعامل دفتر پخش نورتابان درباره اکران فیلم «زرد» گفت: فیلم «زرد» به تازگی توانست پروانه نمایش دریافت کند. یکی از پربازیگرترین فیلم‌های سینمایی ایران به شمار می‌رود و تلاش می‌کنیم در بهترین زمان […]

مدیرعامل دفتر پخش نورتابان گفت: اکران فیلم سینمایی «زرد» اولین ساخته بلند سینمایی مصطفی تقی‌زاده در گروه ماندانا به‌نمایش درمی‌آید.

 محمدرضا صابری مدیرعامل دفتر پخش نورتابان درباره اکران فیلم «زرد» گفت: فیلم «زرد» به تازگی توانست پروانه نمایش دریافت کند. یکی از پربازیگرترین فیلم‌های سینمایی ایران به شمار می‌رود و تلاش می‌کنیم در بهترین زمان فیلم اکران شود.

وی ادامه داد: قرارداد فیلم سینمایی «زرد» را در گروه ماندانا بستیم و به شورای صنفی نمایش ارائه می‌دهیم.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری «زرد» اواسط اردیبهشت ماه در تهران آغاز شد. این فیلم با برخورداری از یک داستان جوان پسند اجتماعی و در فضایی شهری روایت منحصر به فردی از داستان زندگی چند جوان را روایت می کند که مصطفی تقی زاده بعنوان نویسنده و کارگردان «زرد» و در اولین تجربه سینمایی خود به روایت و هدایت آن پرداخت.

در این فیلم سینمایی علاوه بر بهرام رادان و ساره بیات که برای نخستین بار در یک اثر سینمایی مقابل هم قرار گرفته اند، بازیگرانی چون مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، آناهیتا درگاهی، امیر علی نبویان، علیرضا استادی، متین ستوده، مرتضی تقی زاده، علی صالحی، شهروز دل افکار، رومینا رفیعا، رضا شمس الدین، فرهاد مهدوی، حسین نائینی و حسین مهری حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده؛ آدمهای عجیبی هستیم… امروزمون با فردا خیلی فرق میکنه.

«زرد» دومین تجربه سینمایی کامران مجیدی در مقام تهیه کننده محسوب می شود که پیش از این با فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که مورد استقبال و توجه منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار