رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان

«مژده لواسانی» با «بهترین شکل ممکن» می‌آید

برنامه زنده ترکیبی با عنوان «بهترین شکل ممکن» از شنبه و همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان با اجرای «مژده لواسانی» روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود.  به نقل از روابط عمومی برنامه «بهترین شکل ممکن»، این برنامه با رویکرد مرور مهم‌ترین عوامل اخلاقی و فراگیر موثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی روی آنتن خواهد […]

برنامه زنده ترکیبی با عنوان «بهترین شکل ممکن» از شنبه و همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان با اجرای «مژده لواسانی» روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود.

 به نقل از روابط عمومی برنامه «بهترین شکل ممکن»، این برنامه با رویکرد مرور مهم‌ترین عوامل اخلاقی و فراگیر موثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی روی آنتن خواهد رفت.

«بهترین شکل ممکن» کاری از گروه اجتماعی شبکه دوم سیماست و در هر برنامه موضوعات و مسائل مختلف اجتماعی با حضور مهمانان ویژه مورد بحث قرار می‌گیرد.
این برنامه هر شب از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

مژده لواسانی فعالیت رسانه‌ای را در سه‌سالگی و با برنامهٔ «سلام کوچولو» آغاز کرد و بعد از آن با برنامه‌های «بچه‌های انقلاب» و «بوی گلِ آفتاب» همکاری‌اش را با رادیو سراسری ادامه داد. وی اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامه «من هم می‌توانم» تجربه کرده است.

او همچنین در سنین کودکی و نوجوانی تجربه بازیگری در سریال‌های «پلاک ۱۴» (به کارگردانی مهران مدیری) و «خبرنگار» (به کارگردانی محمدحسن‌زاده) را دارد و در عرصه نمایش هم نویسندگی و کارگردانی چندین تئاتر مذهبی نظیر «ظهور خورشید»، «خورشید در پس ابر» و «آفتاب هشتم» را بر عهده داشته است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار