رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
  • دوشنبه 8 خرداد 1396 - 16:14
  • کد خبر : 9524
  • تئاتر
  • چاپ خبر : اولین تیزر «اعتراف» شهاب حسینی منتشر شد+ ویدئو

تیزر نمایش «اعتراف» کاری از شهاب حسینی، که قرار است خرداد و تیر ماه سال جاری در تالار اصلی تئاتر شهر اجرا شود، منتشر شد. اولین تیزر نمایش «اعتراف» که اولین تجربه کارگردانی شهاب حسینی است، منتشر شد. در این اثر نمایشی که به تهیه کنندگی مسعود صفوی به صحنه خواهد رفت، علی نصیریان، شهاب […]

تیزر نمایش «اعتراف» کاری از شهاب حسینی، که قرار است خرداد و تیر ماه سال جاری در تالار اصلی تئاتر شهر اجرا شود، منتشر شد.

اولین تیزر نمایش «اعتراف» که اولین تجربه کارگردانی شهاب حسینی است، منتشر شد.

در این اثر نمایشی که به تهیه کنندگی مسعود صفوی به صحنه خواهد رفت، علی نصیریان، شهاب حسینی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، نیما رئیسی، صالح میرزا آقایی، غزاله نظر، میثاق زارع، شهرام ابراهیمی، ایلیا نصراللهی، تنی آواکیان و عباس حسنی به عنوان بازیگر حضور دارند.

علی نصیریان ابتدا درباره بازی در نمایش «اعتراف» آن هم پس از ماجراها و سختی‌های «تانگوی تخم مرغ داغ» گفت: به دلیل ارادتی که به شهاب حسینی دارم، علاقه‌مند بودم با ایشان همکاری کنم. البته خود نمایش هم کار خوبی شده ولی حضور ایشان هم مرا به بازی در این نمایش ترغیب کرد.

همچنین احمد ساعتچیان به عنوان دستیار کارگردان، برنامه ریز و مجری طرح، مجید لیلاجی به عنوان طراح صحنه و لباس، مهدی حسینی آهنگساز و مهسا همتی مدیر رسانه ای در این اثر نمایشی حضور دارند.

«اعتراف» سومین تجربه حضور شهاب حسینی در حوزه تئاتر است. او در سال ۹۱ همراه با احمد ساعتچیان نمایش «ملاقات» را در فرهنگسرای نیاوران تهران به صحنه برده بود‌ و در سال ۸۷ نیز در نمایش «کرگدن» به کارگردانی فرهاد آییش در تالار اصلی تئاتر شهر به عنوان بازیگر حضور داشت.

سال گذشته شهاب حسینی برای بازی در فیلم «فروشنده» که نقش یک بازیگر تئاتر را داشت، جایزه بهترین بازیگر مرد را در جشنواره کن را به خود اختصاص داد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار