- شنبه 13 خرداد 1396 - 15:22
- کد خبر : 9638
- سینمای جهان
فیلم «کفش قرمز و هفت کوتوله» بابت نمایش شرم از چاقی شخصیت فیلم مورد انتقاد قرار گرفته است. روزنامه دیلیتلگراف گزارش کرده است بازسازی «سفید برفی» در جشنواره فیلم کن تبلیغ شد، در آمریکا زیر فشار انتقادها بابت «شرم از چاقی» یکی از شخصیتهای انیمیشنی قرار گرفته است. «کفش قرمز و هفت کوتوله»، مضحکه کرهای، […]
فیلم «کفش قرمز و هفت کوتوله» بابت نمایش شرم از چاقی شخصیت فیلم مورد انتقاد قرار گرفته است.
روزنامه دیلیتلگراف گزارش کرده است بازسازی «سفید برفی» در جشنواره فیلم کن تبلیغ شد، در آمریکا زیر فشار انتقادها بابت «شرم از چاقی» یکی از شخصیتهای انیمیشنی قرار گرفته است. «کفش قرمز و هفت کوتوله»، مضحکه کرهای، دختر کوچک گردنکلفتی را به تصویر میکشد که در جستجوی طولانی مدت سفید برفی بلند و باریک است.
شعار فیلم میگوید «چه میشد اگر سفید برفی زیبا نبود و هفت کوتوله آن چنان کوتاه نبودند؟»
این مسئله موجب ایجاد کمپینی به رهبری تس هالیدی در فضای مجازی شده است.
در آن سو گاردین گزارش کرده است کلویی گریس مورتز، بازیگر جوان فیلم دربرابر فضای انتقادی علیه پوستر تبلیغاتی فیلم واکنش نشان داده است. او در توییتی نوشته است «اکنون کاملاً بازاریابی کفش قرمز را بررسی کردهام، درست اکنون وحشتزده و عصبانی هستم همانطور که دیگران هستند، این با من یا تیم من تأیید نمیشود.»
مطابق سیناپس روی وبسایت استودیو لوکاس کریتیو، «کفش قرمز و هفت کوتوله» داستان «شاهزادهای است که لباسش برای میهمانی جهان شاهزادگان اندازهاش نمیشود.» مورتز صدای نقش اصلی فیلم را به عهده دارد.
البته سوجین هوانگ بابت پوستر عذرخواهی کرده و تأکید کرده است کمپین تبلیغاتی فسخ میشود.
منبع: تسنیم
نظرات