رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • پنجشنبه 18 خرداد 1396 - 07:28
  • کد خبر : 9800
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «مروارید» تا پایان هفته روی صحنه می‌رود

نمایش «مروارید» به کارگردانی قطب الدین صادقی تا جمعه، نوزده خرداد ماه روی صحنه می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «مروارید» با نویسندگی، طراحی و کارگردانی دکتر قطب الدین صادقی، که اجراهای عموم خود را از ساعت ۱۹:۳٠ پنج شنبه، بیست و یک اردیبهشت، در تماشاخانه ایران شهر آغاز […]

نمایش «مروارید» به کارگردانی قطب الدین صادقی تا جمعه، نوزده خرداد ماه روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «مروارید» با نویسندگی، طراحی و کارگردانی دکتر قطب الدین صادقی، که اجراهای عموم خود را از ساعت ۱۹:۳٠ پنج شنبه، بیست و یک اردیبهشت، در تماشاخانه ایران شهر آغاز کرده بود، به روزهای پایانی نزدیک شده و تا روز جمعه، نوزده خرداد ماه میزبان مخاطبان می باشد.

در این نمایش ۵۵ دقیقه ای که نگاهی به تاریخ ایران در زمان حمله مغول دارد، بازیگرانی همچون؛ مانلی حسین پور، سروش طاهری، محمدرضا آزادفرد و شیما حکیم پور بازی می‌کنند. همچنین از دیگر عوامل این نمایش می توان به “دستیار کارگردان: پرستو علیزاده”، “طراح لباس: مقدی شامیریان”، “آهنگساز: مهدی حسنی”، “طراح پوستر: مهدی دوایی”، “عکاسان: اختر تاجیک و کورش برزی”، “تبلیغات: گروه تئاتر مارکت” و “روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر” اشاره کرد.

شایان ذکر است این نمایش در طول دوره اجرا میزبان هنرمندان و مدیران هنری همچون، ایرج راد، اصغر همت، محمد ساربان، هادی مرزبان، داوود فتحعلی بیگی، حجت الاسلام محمد علی زم، عطا الله کوپال، شهرام کرمی، دکتر علی بابایی زاد، دکتر حسن عباسی، علی پویان، یارتا یاران، سام غریبیان، بنفشه حجازی و … بوده است.

علاقه مندان به تهیه بلیت این نمایش می توانند با شماره ۰۹۳۹۱۰۹۹۸۷۹ تماس و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی https://www.tiwall.com/theater/morvarid3  نسبت به خرید بلیت تخفیف دار نمایش در ایام پیش فروش اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار