رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مسعود فروتن؛ نویسنده، مجری و کارگردان سینما و تلویزیون امشب (۲۴ خرداد) با سه داستان در رابطه با موضوع یتیم‌نوازی میزبانی برنامه «هزار داستان» را عهده‌دار خواهد بود. به نقل از روابط عمومی برنامه «هزار داستان»، مسعود فروتن امشب در «هزار داستان» میزبان جمعی از دختران دانشجو است که در مراکز بهزیستی از کودکان بی‌سرپرست […]

مسعود فروتن؛ نویسنده، مجری و کارگردان سینما و تلویزیون امشب (۲۴ خرداد) با سه داستان در رابطه با موضوع یتیم‌نوازی میزبانی برنامه «هزار داستان» را عهده‌دار خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی برنامه «هزار داستان»، مسعود فروتن امشب در «هزار داستان» میزبان جمعی از دختران دانشجو است که در مراکز بهزیستی از کودکان بی‌سرپرست و یتیم مراقبت می‌کنند.

دیگر مهمانان امشب «هزار داستان» دو پسر یتیم هستند که با تلاش فراوان توانسته‌اند پیشرفت‌های قابل توجهی از لحاظ علی و تحصیلی داشته باشند. همچنین خانم و آقایی که سرپرستی تعدای کودک بی‌سرپرست را بر عهده دارند، دیگر میهمانان امشب مسعود فروتن در «هزار داستان» هستند.
این برنامه سعی دارد علاوه بر نشان دادن موفقیت‌های کودکان بی‌سرپرست، این نکته را یادآور شود که برای حمایت از این افراد نیازی به نگهداری آن‌ها در خانه‌هایمان نیست و تک تک ما می‌توانیم با حمایت‌های مالی و معنوی موجبات رشد و پیشرفت این کودکان را فراهم کنیم.

مسعود فروتن بیش از سه دهه است که به فعالیت سینمایی و تلویزیونی مشغول است و در کارنامه هنری‌اش، بیش از ۱۵۰ تله تئاتر و چندین فیلم و سریال دیده می‌شود.

«هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن ساعت‏‎٠١:٠٠ بامداد، ٠٨:٣٠ و ‏‎١٣:٣٠ روز بعد خواهد بود.

مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان‌پور است و تیتراژ پایانی این برنامه را گروه «پالت» اجرا کرده‌اند.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: ناظر کیفی: حامد عبددوست، نویسنده: اشکان عقیلی‌پور و مسعود خاکباز، مدیر تولید: رایموند رسولی، جانشین تولید: علی حصاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: احسان بشارت، مستندسازان: آرش یزدانی، مهران فردپور، خسرو کریمی و هانا حواری‌نسب، طراح دکور: بهرنگ سهرابی، طراح نور: حسین قاسمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری و سعید احمدی، تدوین: سید منصور نیکخواه خوشکلام، نیما برق لامع و سهیل سرداریان، موسیقی تیتراژ پایانی: گروه پالت، چهره‌پرداز: مینا بادامی، طراح نشانه: علی دبیریان، عکاس: نازی خوش‌اخلاق، تصویربردار پشت صحنه: احسان سلطانی، دستیار تهیه: سعید قلوبی و محمدمهدی رحمتی، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: امیرحسین کریمی وثیق.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار