رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه «هزار داستان امشب» با اجرای شیلا خداداد روی آنتن میرود. شیلا خداداد امروز مجری برنامه  «هزارداستان» است. در این برنامه داستان بچه هاى شین آباد و زندگى مبتلایان به بیماری بافت‌های پوستی روایت می‌شود. «هزارداستان» برنامه سرگرم کننده در پاسخ به نیاز مخاطبان برای شنیدن داستانهای واقعی ، نیاز به آگاهی و افزایش دانش مردم نسبت به […]

برنامه «هزار داستان امشب» با اجرای شیلا خداداد روی آنتن میرود.

شیلا خداداد امروز مجری برنامه  «هزارداستان» است. در این برنامه داستان بچه هاى شین آباد و زندگى مبتلایان به بیماری بافت‌های پوستی روایت می‌شود.

«هزارداستان» برنامه سرگرم کننده در پاسخ به نیاز مخاطبان برای شنیدن داستانهای واقعی ، نیاز به آگاهی و افزایش دانش مردم نسبت به مسایل مختلف اجتماعی طراحی شده که هر شب با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس که نقطه مشترکی با سوژه مطرح شده دارد و در منظر تعداد قابل توجهی تماشاچی ،اجرا و پخش می شود . به این ترتیب هر شب علاوه بر جذابیت موضوع و سوژه ، بینندگان با جذابیت مجری نیز همراه می شوند.

تا به امروز چهره های هنری مشهوری مانند سروش صحت، فرهاد آئیش، کیهان ملکی، مسعود فروتن، محمد بحرانی، محمدرضا هدایتی مجری این برنامه بوده‌اند.

«هزارداستان» در ماه رمضان ، هر شب ساعت ۱۹  و تکرار آن در ساعتهای ۰۱:۰۰ و ۰۴:۳۰ بامداد و ۱۳:۳۰ روز بعد  از شبکه نسیم پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار