رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

کارگردان «گزارش مریم» از ۱۰ سالی که در روند تولید این اثر وقفه افتاده و مشکلاتی که برای تیم تولید ایجاد کرده بودند، سخن گفت. اسماعیل براری کارگردان سینما درباره فعالیت های جدید خود گفت: به تازگی کارهای پس از تولید فیلم سینمایی «گزارش مریم» را به پایان رسانده ام و این فیلم آماده نمایش […]

کارگردان «گزارش مریم» از ۱۰ سالی که در روند تولید این اثر وقفه افتاده و مشکلاتی که برای تیم تولید ایجاد کرده بودند، سخن گفت.

اسماعیل براری کارگردان سینما درباره فعالیت های جدید خود گفت: به تازگی کارهای پس از تولید فیلم سینمایی «گزارش مریم» را به پایان رسانده ام و این فیلم آماده نمایش شده است.

وی افزود: «گزارش مریم» یک فیلم عاطفی و روایتگر داستان پدر و دختری است که دچار اختلافی با یکدیگر می شوند و سفر آنها به مناطق جنوبی باعث بروز ماجراهایی و برملا شدن موضوعات پنهان پدر که مربوط به اولین روز جنگ است، می شود.

براری عنوان کرد: ما ۱۰ سال پیش شروع به ساخت این فیلم کردیم اما به دلایلی بنیاد سینمایی فارابی «گزارش مریم» را توقیف کرد به همین دلیل می توانم بگویم که ما اصلا دوباره این فیلم را ساختیم زیرا چند سالی این فیلم به طور کامل متوقف بود و بعد از آن ما بخش هایی از «گزارش مریم» را دوباره فیلمبرداری کردیم و بخش هایی را تغییر دادیم.

این کارگردان بیان کرد: به یاد دارم که ابتدا قرار بود یک آهنگساز اسپانیایی موسیقی این فیلم را بسازد و حتی شروع به ساخت آن هم کرد اما به دلیل اینکه به یکباره توقیف شد، ساخت آن را رها کرد به همین دلیل ما از ۲ آهنگساز ایرانی استفاده کردیم و به تازگی کار ساخت موسیقی آن به پایان رسیده است.

وی اظهار کرد: هرچند حدود ۱۰ سال از اولین باری که این فیلم ساخته شد، می گذرد اما با توجه به اینکه موضوع این فیلم عاطفی است و وقایع روز را به تصویر نمی کشد، به نظرم می تواند با مردم ارتباط برقرار کند و موضوع آن کهنه نشده است.

براری ادامه داد: در حال حاضر ما به دنبال یک پخش کننده مناسب برای اکران این اثر هستیم و با توجه به اینکه قسمتی از این فیلم مربوط به اولین روز جنگ می شود، به نظرم هفته آخر شهریور زمان مناسبی برای اکران است.

وی در پایان گفت: در این فیلم فرامرز قریبیان، نیلوفر محبی، لیلا بوشهری، علی اوسیوند و یک نابازیگر نوجوان به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار