رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «کوه»، جدیدترین ساخته امیر نادری، فیلمساز سرشناس ایرانی از نیمه دوم مرداد در سینماهای گروه هنر تجربه به نمایش در می‌آید. فیلم سینمایی «کوه» (Monte) به محض صدور پروانه نمایش آن ، از نیمه مرداد در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران می‌شود. «کوه» به عنوان اولین فیلم ایتالیایی زبان نادری، روایتگر ماجرای […]

فیلم سینمایی «کوه»، جدیدترین ساخته امیر نادری، فیلمساز سرشناس ایرانی از نیمه دوم مرداد در سینماهای گروه هنر تجربه به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «کوه» (Monte) به محض صدور پروانه نمایش آن ، از نیمه مرداد در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

«کوه» به عنوان اولین فیلم ایتالیایی زبان نادری، روایتگر ماجرای مردی است که به رغم تاریکی مطلقی که پیرامونش را فرا گرفته، تقلا می‌کند آفتاب را به روستای خود بازگرداند.

در خلاصه داستان فیلم آمده: «در گذشته‌های دور، در دهکده‌ای نیمه متروک پای کوه، آگوستینو به همراه همسرش نینا و پسرش جان زندگی می‌کند. آنها قربانی سختی‌های زندگی و درگیر جنگ دایمی با طبیعت می‌شوند.»

آندریا سارتورنی و کلودیا پوتنتزا، بازیگران اصلی جدیدترین فیلم سینماگر ایرانی هستند که تقریبا تمام صحنه‌های آن در کوه‌های منطقه تیرول جنوبی و در ارتفاع ۲۵۰۰ متری از سطح دریا فیلمبرداری شده است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار