رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار اعلام شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار خبر داد: دهم شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار تعیین شده است. ستاد برگزاری این رویداد سینمایی از […]

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار اعلام شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار خبر داد: دهم شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار تعیین شده است.

ستاد برگزاری این رویداد سینمایی از فیلمسازان، تهیه کنندگان و موسسه‌ها و مراکز تولید فیلم تقاضا کرد تا تاریخ مذکور آثارشان را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی و سازمان دامپزشکی کشور ارسال نمایند. همچنین، تلفن: ۳- ۸۸۹۵۳۴۰۰ – ۰۲۱ داخلی ۲۸۲۴ و آدرس اینترنتی: www.baitar.ivo.ir جهت کسب اطلاعات بیشتر معرفی شده است.

جشنواره بیطار در بخش‌های مختلف شامل: مسابقه فیلم کوتاه، آثار مستند، آثار مردمی( فیلم‌های تهیه شده از طریق تلفن‌های همراه و دوربین‌های خانگی)، مسابقه عکس اعم از: تک عکس و مجموعه عکس و بخش‌های جنبی، بخش آثار بین مال به صورت غیررقابتی، بزرگداشت، نمایشگاه عکس، نشست‌ها و ورگ شاپ‌های تخصصی و موضوعی و … در نظر گرفته شده مضافا اینکه بخش ویژه مسابقه: ویژه غیرحرفه‌ای و ویژه سازمان دامپزشکی تعریف شده است.

سازمان دامپزشکی کشور، با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی حوزه هنری به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان ایران اسلامی، پرداختن به  نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، فرهنگ‌سازی مصرف بهینه، ارتقای سطح بینش و نگرش جامعه نسبت به ارزش مادی و معنوی و دستیابی به آثار فاخر تصویری در این زمینه برگزاری جشنواره فیلم و عکس بیطار را طراحی و برنامه‌ریزی کرده است.

نخستین جشنواره فیلم و عکس بیطار ۱۴ تا ۱۷ مهر به دبیری ناصر باکیده در تهران و همزمان در چند استان کشور برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار