رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

آزاده نامداری در آخرین پست اینستاگرام خود از خواهران و برادران مومنش خواست او را عفو کنند و بدانند حقایقی هست که نمی‌دانند. به نقل از اینستاگرام آزاده نامداری، این مجری تلویزیون امروز در اینستاگرام خود نوشته است: «سلام روزهای تلخی بر من، همسرم و خانواده‌ام گذشت، چرا که محکوم شدیم به آنچه که در […]

آزاده نامداری در آخرین پست اینستاگرام خود از خواهران و برادران مومنش خواست او را عفو کنند و بدانند حقایقی هست که نمی‌دانند.

به نقل از اینستاگرام آزاده نامداری، این مجری تلویزیون امروز در اینستاگرام خود نوشته است:

«سلام

روزهای تلخی بر من، همسرم و خانواده‌ام گذشت، چرا که محکوم شدیم به آنچه که در خیالمان هم نمی‌گنجید.

ما صدها کاستی و نقص داریم و خود آگاهتر از همه بدان هستیم، اما بدانیم آن همه قضاوت درست و نادرست در مورد رفتار، گذشته و خانواده ما، بیش از آنکه نقد ما باشد، نقد جامعه ماست.

نه از مغرض ها که هرچه کنی، حرف خودشان را می زنند و تصمیم خودشان را حق مطلق می دانند. نه از لشکر بافنده ها که بی ترس از خدا هر جایی دغل و دروغ می سازند و هر جمله و کلمه ای را به آب می آورند. نه از قضاوت گران سرخود که دانسته و ندانسته هر تهمتی می زنند و هر بهتانی می بندند و نه از بددل هایی که از تماشای رنج دیگران لذت می برند و از غصه بقیه شاد می شوند توقعی ندارم.

من آزاده نامداری، از خواهران و برادران مومنم می خواهم که مرا عفو کنند و بدانند حقایقی هست که نمی دانند. شاید روزی برسد که دیگر نیازی به توضیح نباشد و همه چیز آشکار شود. من همواره مهر شمارا در همه شرایط زندگیم فراموش نمی کنم و امیدوارم این بار هم درکم کنید. ممنونم»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار