رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

سریال جدید “ریومادن” محصول ژاپن، از شنبه هفته آینده، ۴ شهریورماه روی آنتن شبکه پنج می‌رود. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این سریال محصول کشور ژاپن، سال ۲۰۱۰ است که شهلا ناظریان مدیر دوبلاژی آن را بر عهده داشته است. مجموعه تلویزیونی “ریومادن” در ژانر مبارزه ای-تاریخی به نویسندگی یاسوشی فوکودا است. […]

سریال جدید “ریومادن” محصول ژاپن، از شنبه هفته آینده، ۴ شهریورماه روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این سریال محصول کشور ژاپن، سال ۲۰۱۰ است که شهلا ناظریان مدیر دوبلاژی آن را بر عهده داشته است.

مجموعه تلویزیونی “ریومادن” در ژانر مبارزه ای-تاریخی به نویسندگی یاسوشی فوکودا است. دوبله و صداپیشگی این سریال برعهده سعید مظفری، حسین عرفانی، علی همت مومیوند، جواد پزشکیان و.. است.

بنابر این گزارش، داستان این مجموعه درباره زندگی شخصیت‌های تاریخی ژاپنی در قرن نوزدهم از جمله زندگی تاثیر گذار ساکاموتو ریوما بر تاریخ مدرن ژاپن است. ریوما شمشیر زن ساده ای است که در خانواده معمولی زندگی می کند. او در منطقه و روستایی بزرگ شده که به شدت درگیر نظام طبقاتی سامورایی های اعیان و شاهزادگان و سامورایی های فقیر و از طبقه ضعیف جامعه است. او تلاش می کند که نظام طبقاتی سامورایی را از بین ببرد اما در این راه دشواره او با اتفاقا بسیاری روبه رو می شود. ….

مجموعه تلویزیونی “ریو مادن” در ۴۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای روزهای زوج ( شنبه- دوشنبه- چهارشنبه) ساعت ۱۹ و ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار