رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» به کارگردانی مهران مدیری بعد از ۵ هفته اکران به فروش بیش از ۷ میلیارد تومان دست یافته است. فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» به کارگردانی مهران مدیری در ۵ هفته اکران و با تعداد ۱۴۹ سالن سینمایی به فروش ۷ میلیارد و ۸۸۵ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان دست یافته است. […]

فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» به کارگردانی مهران مدیری بعد از ۵ هفته اکران به فروش بیش از ۷ میلیارد تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» به کارگردانی مهران مدیری در ۵ هفته اکران و با تعداد ۱۴۹ سالن سینمایی به فروش ۷ میلیارد و ۸۸۵ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان دست یافته است.

همچنین در کنار آن فیلم سینمایی «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی در ۱۰ هفته اکران و با در اختیار داشتن ۹۱ سالن سینمایی ۸ میلیارد و ۷۹۲ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری که ۳ هفته از اکران خود را در ۹۳ سالن سینمایی پشت سر گذاشته است تاکنون به فروش یک میلیارد و ۴۴۹ میلیون و ۹۴۱ هزار تومان دست یافته است.

همچنین فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت‌اله با گذشت ۱۰ هفته از اکران در ۴۶ سالن سینمایی تاکنون فروشی بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان داشته است.

در کنار این فیلم‌ها، فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان با یک ماه اکران و ۷۱ سالن سینمایی نزدیک به ۷۱۳ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن!» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش با ۷۲ سالن سینمایی در ۵ هفته اکران نزدیک به ۹۲۹ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده در ۱۲ هفته اکران و ۱۰ سالن سینمایی تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۷۱۲ میلیون تومان به فروش رسیده است.

فیلم سینمایی «زادبوم» به کارگردانی ابوالحسن داودی که پس از ۱۰ سال اکران شده است در ۳ هفته‌ای که از اکران می‌گذرد با در اختیار داشتن ۴۶ سالن سینمایی به فروش ۳۵۴ میلیون و ۳۶۲ هزار تومانی دست یافته است.

فیلم سینمایی «گذر موقت» ساخنته افشین هاشمی در ۴ هفته اکران با ۲۴ سالن سینمایی ۱۵۰ میلیون تومان فروش کرده است. در کنار آن فلیم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی در ۳ هفته اکران با ۳۶ سالن سینمایی به فروش ۱۴۷ میلیون تومانی رسیده است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار