رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

فیلم سینمایی «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی از نیمه مهر ماه جاری اکران عمومی خود را آغاز خواهد کرد و همچنین فیلم سینمایی «چشم عروسک» قرار است در سی وششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود. مسعود ردایی از اکران فیلم سینمایی «مالاریا» پس از موفقیت‌های بین‌المللی در سینماهای کشور خبر داد. […]

فیلم سینمایی «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی از نیمه مهر ماه جاری اکران عمومی خود را آغاز خواهد کرد و همچنین فیلم سینمایی «چشم عروسک» قرار است در سی وششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.

مسعود ردایی از اکران فیلم سینمایی «مالاریا» پس از موفقیت‌های بین‌المللی در سینماهای کشور خبر داد.

همچنین قرار است فیلم سینمایی «چشم عروسک» به کارگردانی رسول صدرعاملی که تهیه کنندگی آن را مسعود ردایی بر عهده دارد از اواخر شهریور ماه جاری فیلمبرداری خود را آغاز کند.

فیلم سینمایی «چشم عروسک» برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «مالاریا» محصول سال ۱۳۹۴ است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد اما تاکنون در کشور اکران نشده است. این فیلم در هفتاد و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم وِنیز در بخش رسمی مسابقه افق ها پذیرفته شد. همچنین منتخب جشنواره های ورشو لهستان، بوسان کره جنوبی، شیکاگو امریکا و… شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار