رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم کوتاه داستانی «مو» به نویسندگی و کارگردانی بابک حبیبی فر در جشنواره ای سینمایی در کشور استرالیا به نمایش در می آید. امسال دهمین دوره جشنواره «Heart of Gold» از ۵ تا ۸ اکتبر (۱۳ تا ۱۶ مهر) در استرالیا برگزار می شود و فیلم کوتاه داستانی «مو» به نویسندگی و کارگردانی بابک حبیبی […]

فیلم کوتاه داستانی «مو» به نویسندگی و کارگردانی بابک حبیبی فر در جشنواره ای سینمایی در کشور استرالیا به نمایش در می آید.

امسال دهمین دوره جشنواره «Heart of Gold» از ۵ تا ۸ اکتبر (۱۳ تا ۱۶ مهر) در استرالیا برگزار می شود و فیلم کوتاه داستانی «مو» به نویسندگی و کارگردانی بابک حبیبی فر در این جشنواره به نمایش در می آید.

دو سال پیش فیلم دیگر این کارگردان با نام «ماهی و من» در این جشنواره حضور یافت و یکی از جوایز نقدی را دریافت کرد.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از نویسنده، کارگردان، تهیه کننده و تدوینگر: بابک حبیبی فر، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، بازیگران: مینا وحید، سمیرا مسعودی، آراد خسروی، شروینه دیدنده و بابک حبیبی فر، آهنگساز: نیما اورکی، صدابردار: علی ذوالفقاری، طراح صحنه و لباس: لادن سید کنعانی، طراحی گریم: رضا عربی، مدیر تولید: سمیرا قربان نژاد، برنامه ریز: شروینه دیدنده، دستیاران فیلمبردار: حامد عزت خواه و صابر کامیان.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار