رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • شنبه 25 شهریور 1396 - 14:59
  • کد خبر : 12181
  • تئاتر
  • چاپ خبر : خداحافظی نمایش «اعتراف» پس از ۷۳ اجرا
جمعه 24 شهریورماه با تقدیر از کارکنان تئاترشهر

خداحافظی نمایش «اعتراف» پس از ۷۳ اجرا

نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی پس از ۷۳ اجرا در میان انبوه تماشاگران با تقدیر از کارکنان تئاترشهر به اجرای خود در تالار اصلی پایان داد. به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر نمایش «اعتراف» به نویسندگی برد میرمن و کارگردانی شهاب حسینی که اجرای خود را از ۳۱ خرداد ماه در تالار اصلی […]

نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی پس از ۷۳ اجرا در میان انبوه تماشاگران با تقدیر از کارکنان تئاترشهر به اجرای خود در تالار اصلی پایان داد.

به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر نمایش «اعتراف» به نویسندگی برد میرمن و کارگردانی شهاب حسینی که اجرای خود را از ۳۱ خرداد ماه در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر آغاز کرده بود جمعه ۲۴ شهریورماه پس از ۷۳ اجرا با این تالار خداحافظی کرد.

شهاب حسینی در آخرین اجرای نمایش اعتراف ضمن تقدیراز عوامل اجرایی نمایش گفت: ما در این نمایش همچون کهکشانی به دور خورشید همیشه تابان تئاتر ایران استاد علی نصریان گشتیم و از او آموختیم. بنده همواره دغدغه این را داشتم و تلاش کردم در هر اثر هنری چه در سینما و چه در تئاتر متونی را کار کنم که سهمی در آگاهی بخشی و جهل زدایی داشته باشد و بتواند مشکلی از جامعه را حل کند و اعتقاد دارم ریشه تمام نا کامی ها در زندگی جهل است.

علی نصیریان در شب پایانی این نمایش گفت: از حضور در نمایش «اعتراف» و کار در کنار شهاب حسینی لذت بردم چرا که آقای حسینی را فردی مهربان، با اخلاق و دغدغه‌مند برای هنر ایران می‌دانم.

در پایان آیین خداحافظی کیک این نمایش توسط علی نصیریان بریده شد و شهاب حسینی کارگردان و بازیگر این نمایش با اهدای لوح تقدیرنامه از تلاش کارکنان مجموعه تئاتر شهر قدردانی کرد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار