رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران تاکید کرد درخواستی از سوی مسئولان سینمایی برای اطلاع‌رسانی طرح بلیت نیم‌بهای سینماها، در سطح شهر ارائه نشده است. چندی است در سطح شهر شاهد اکران پوستر فیلم های تاریخ سینمای ایران هستیم؛ پوسترهایی از مجموع فیلم هایی که در ۳۵ دوره جشنواره فیلم فجر […]

سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران تاکید کرد درخواستی از سوی مسئولان سینمایی برای اطلاع‌رسانی طرح بلیت نیم‌بهای سینماها، در سطح شهر ارائه نشده است.

چندی است در سطح شهر شاهد اکران پوستر فیلم های تاریخ سینمای ایران هستیم؛ پوسترهایی از مجموع فیلم هایی که در ۳۵ دوره جشنواره فیلم فجر شرکت کرده و به عنوان بهترین فیلم شناخته شده اند و یا دیپلم افتخار دریافت کرده اند.

اکران پوسترها در حالی از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران و با همکاری سازمان سینمایی وزارت ارشاد صورت گرفته است که از سوی دیگر موردی مانند طرح نیم بها شدن بلیت سینماهای کشور به مدت ۲۰ روز که از ۱۹ شهریور آغاز شده است، در بعد اطلاع رسانی در سکوت تبلیغاتی شهری و رسانه ای پیش می رود.

سید مجتبی موسوی سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران درباره جای خالی اطلاع رسانی طرح نیم بهای بلیت سینما در سطح شهر گفت: اگر موضوعی عمومی باشد و به مردم هم مربوط باشد سازمان ها و نهادها از ما درخواست می کنند و طرحی ارائه می دهند و ما آن موارد را در سازه های تبلیغاتی شهر اکران می کنیم و اگر موضوع فرهنگی باشد قطعا ما مشارکت خواهیم داشت. در زمینه نیم بها شدن بلیت سینماها به مدت ۳ هفته نیز هر ارگانی که مسئول بوده است باید طرحی به ما ارائه می کرد و حقیقت این است که درباره این طرح خود من هم الان از طریق شما خبردار شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به همکاری با سازمان سینمایی در اکران پوسترهای سینمایی به مناسب روز ملی سینما آیا نمی شد این طرح نیز گنجانده شود، بیان کرد: بله با توجه به فعالیت مشترکی که بین سازمان سینمایی و ما صورت گرفته است به صورت طبیعی می شد این طرح نیز دیده شود اما به هر حال باید سازمان سینمایی ما را مطلع می کرد. به نظرم باید این را در نظر گرفت که این اولین بار بود همکاری به این صورت در حوزه سینما با سازمان زیباسازی صروت می گرفت و دفعتا همه طرح ها را با هم نمی شود اجرایی کرد.

موسوی در پایان توضیح داد: سینما هنر تاثیرگذاری است و در بسیاری از کشورهای دنیا هنر ما را با سینمایمان می شناسند و خوشبختانه ما در سازمان زیباسازی ارتباط خوبی با بنیاد سینمایی فارابی، خانه سینما و سازمان سینمایی داریم و برنامه های مستمری را برنامه ریزی کرده ایم. از تجربه اخیر همکاری با این سازمان می توان برای آینده استفاده کرد و به شکل حرفه ای تر آن را گسترش داد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار