رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • شنبه 25 شهریور 1396 - 15:14
  • کد خبر : 12192
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «عروسی خون»به تئاتر باران می‌آید
با تهیه‌کنندگی ستاره اسکندری

«عروسی خون»به تئاتر باران می‌آید

نمایش «عروسی خون» به کارگردانی مسعود نورمحمدیان در تئاتر باران روی صحنه می رود. به نقل از روابط عمومی اثر، نمایش «عروسی خون» محصول کارگاه بازیگری تا اجرا است که توسط آموزشگاه هنرهای نمایشی باران برگزار شده است و بازیگران این نمایش هنرجویان این دوره هستند. لازم به ذکر است که پیش فروش بلیت های […]

نمایش «عروسی خون» به کارگردانی مسعود نورمحمدیان در تئاتر باران روی صحنه می رود.

به نقل از روابط عمومی اثر، نمایش «عروسی خون» محصول کارگاه بازیگری تا اجرا است که توسط آموزشگاه هنرهای نمایشی باران برگزار شده است و بازیگران این نمایش هنرجویان این دوره هستند.

لازم به ذکر است که پیش فروش بلیت های سه روز نخست نمایش «عروسی خون»، نوشته فدریکو گارسیا لورکا و کارگردانی مسعود نورمحمدیان در سایت تیوال آغاز شده است.

ستاره اسکندری بازیگر سینما و تئاتر علاوه بر مشاور کارگردان، تهیه کنندگی این اثر را نیز به عهده دارد و کمپانی تئاتر باران نیز مجری طرح این پروژه است و کمپانی تئاتر باران نیز مجری طرح این پروژه است.

هانیه سعیدی، میلاد اسکندری، سوگندمنتظر، مارال عبدالهی، عباس سهراب، سپیده ملک‌محمدی، مهدیه اردبیلی، محمودپیری، روژان کیانی، نداقاسمی، مهدی خدایاری، علی رضاخانی، هدیه فروغ، حسین عماری و آیلار نوشهری بازیگران نمایش «عروسی خون» هستند.

سایر عوامل این اجرا عبارتند از: گروه موسیقی: حسین عماری، نیما مهرزاد ، مینا صابری، گریم: پوریا امامی، عکاس: محمود پیری، طراحی پوستر و بروشور: فرزان شمس.

گفتنی است نمایش «عروسی خون» از ۲۶ شهریور ماه ماه به مدت یک هفته در تئاتر باران واقع در خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک۱ /۲۹۲ به روی صحنه خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار