رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم انیمیشن «آدم خانگی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی مرضیه ابرار پایدار برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین شخصیت‌پردازی جشنواره کانتربری انگلیس شد. به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی «کانتربری» طی روزهای ۷ تا ۸ مهر ۹۶ در انگلستان برگزار شد […]

فیلم انیمیشن «آدم خانگی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی مرضیه ابرار پایدار برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین شخصیت‌پردازی جشنواره کانتربری انگلیس شد.

به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی «کانتربری» طی روزهای ۷ تا ۸ مهر ۹۶ در انگلستان برگزار شد و انیمیشن «آدم خانگی» به کارگردانی مرضیه ابرار پایدار که به لیست ۱۵ فیلم کوتاه برتر این رویداد راه یافته بود، جایزه بهترین فیلم انیمیشن و بهترین شخصیت‌پردازی جشنواره را به دست آورد.

در جشنواره «کانتربری» که یکی از رویدادهای سینمایی جنوب انگلیس است، فیلم‌های منتخب قبل از نمایش برای دریافت جایزه کاندیدا می‌شوند.

«آدم خانگی» داستان یک مرد فروشنده حیوانات است که در مغازه‌اش به خواب رفته و خود را گرفتار در قفس حیوانات و کابوسی ترسناک می‌بیند. او در پی نجات از حیوانات می‌گریزد، ولی هربار به مانعی برخورد می‌کند … .

پیش از این اعلام شده بود که «آدم خانگی» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم انیمیشن سومین دوره جشنواره بین‌المللی NEZ هند و نامزد دریافت جایزه از دهمین جشنواره جهانی فیلم محیط زیستی کوالالامپور شده است.

این فیلم در جشنواره‌ بین‌المللی کارتون و انیمیشن سئول و جشنواره فیلم‌های بسیار کوتاه سئول کره‌جنوبی نیز به نمایش درآمده است.

«آدم خانگی» در جمع ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جشنواره محیط زیست و طبیعت «اینسبروک» هم قرار گرفته است که طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ مهر ۹۶ در کشور اتریش برگزار می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار