رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

آنونس فیلم سینمایی «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی همزمان با پیش‌فروش بلیت رونمایی شد. بعد از رفع توقیف فیلم سینمایی «خانه دختر»، روز گذشته شورای پروانه نمایش، مجوز اکران این فیلم را صادر کرد و قرار شد از چهارشنبه؛ ۱۹ مهر ماه فیلم سینمایی «خانه دختر» در گروه سینماهای آزاد اکران خود را آغاز […]

آنونس فیلم سینمایی «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی همزمان با پیش‌فروش بلیت رونمایی شد.

بعد از رفع توقیف فیلم سینمایی «خانه دختر»، روز گذشته شورای پروانه نمایش، مجوز اکران این فیلم را صادر کرد و قرار شد از چهارشنبه؛ ۱۹ مهر ماه فیلم سینمایی «خانه دختر» در گروه سینماهای آزاد اکران خود را آغاز کند.

از این رو پیش فروش بلیت این فیلم سینمایی از صبح امروز؛ ۱۸ مهر ماه در سایت‌های خرید و رزرو بلیت سینما آغاز شده و به علاوه تبلیغات و بیلبوردهای شهری آن نیز در سطه شهر نصب شده است.

فیلم سینمایی «خانه دختر» با بازی حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، بهناز جعفری، محمدرضا هدایتی، نسیم ادبی، امیر علی نبویان، پردیس احمدیه، نادر فلاح، مانی‌شاه‌حسنی و رویا تیموریان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و به دلیل مضمون غیرمتعارفی که داشت سه سال توقیف بود و اجازه اکران پیدا نکرد.

از زمانی که به دستور وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیته تحت عنوان شورای بازبینی فیلم‌های توقیفی تشکیل شد، این فیلم نیز بار دیگر مورد بازبینی قرار گرفت و قرار شد به شرط تصویربرداری مجدد برخی از سکانس‌ها و حذف برخی دیگر اجاز اکران بگیرد.

«خانه دختر» داستان مردی به نام مرتضی است که قصد دارد خانه کوچک‌شان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند …

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار