رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • سه شنبه 18 مهر 1396 - 17:49
  • کد خبر : 12668
  • تئاتر
  • چاپ خبر : پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «پابرهنه در پارک»‌ آغاز شد

پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «پابرهنه در پارک» کاری از مریم باقری آغاز شد. به نقل از روابط عمومی اثر، نمایش کمدی «پابرهنه در پارک» به کارگردانی مریم باقری از ۲۰ مهرماه هر شب ساعت ۱۹ در سالن پایتخت به روی صحنه می‌رود. همچنین همزمان با پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش از پوستر نمایش هم رونمایی شد. پوستر […]

پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «پابرهنه در پارک» کاری از مریم باقری آغاز شد.

به نقل از روابط عمومی اثر، نمایش کمدی «پابرهنه در پارک» به کارگردانی مریم باقری از ۲۰ مهرماه هر شب ساعت ۱۹ در سالن پایتخت به روی صحنه می‌رود.

همچنین همزمان با پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش از پوستر نمایش هم رونمایی شد. پوستر نمایش «پابرهنه در پارک» را مازیار قنبری طراحی کرده است. رامبد شکرابی، حدیث فولادوند، مرضیه صدرایی و بهرام سروری نژاد در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پل و کوری براتر زوج جوانی هستند که پس از گذراندن ماه عسل به آپارتمان کوچک، سرد و خالی‌شان در طبقه پنجم ساختمانی قدیمی می‌روند. ماجراجوئی و پرشروشور بودن کوری مقابل آرامش و خونسردی پل (که وکیل دعاوی تازه‌کار است)، به همراه شرایط نامساعد خانه، همسایه‌های عجیب‌وغریب و به‌خصوص، به دعوائی سخت و رفتن شوهر از خانه منجر می‌شود و….»

علاقه‌مندان برای تهیه‌بلیت‌های این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

مریم باقری پیش از تجربه بازی در تاتر کاسپار، حوالی تاترشهر، پسری که سوسک می‌شود، جامانده و … را داشته است. او همچنین نمایش‌های کلفتها، خرده نان، پزشک نازنین و پلیکان را هم به‌روی صحنه برده است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:
برنامه ریز و دستیار کارگردان: امیر علی نانکلی، منشی صحنه: رضا رشید، طراح دکور: الهام حیدری، طراح لباس: فرناز جاودان خرد، طراح گرافیک: مازیار قنبری، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات: مریم نراقی، دوخت لباس: فرناز جاودان خرد، موسیقی: شهرام نجاتی، ساخت دکور: الهام حیدری، مدیران صحنه: رضا رشید,پوریا کامرانی، طراح گریم: سمیه فراهانی، اجرای گریم: سونیا ایران نژاد، ثمین سالک، عکاس: سمانه حجاران.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار