رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

جمعی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به همراه مهندس محمدرضا باهنر در محل حوزه هنری ضمن نشست با آقایان محسن مومنی شریف و محمد حمزه زاده به تماشای فیلم سینمایی «پری دریایی» به کارگردانی مسعود آقابابائیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا عرب که با مشارکت سازمان سینمایی حوزه هنری تکمیل و آماده نمایش گردید  نشستند. به گزارش […]

جمعی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به همراه مهندس محمدرضا باهنر در محل حوزه هنری ضمن نشست با آقایان محسن مومنی شریف و محمد حمزه زاده به تماشای فیلم سینمایی «پری دریایی» به کارگردانی مسعود آقابابائیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا عرب که با مشارکت سازمان سینمایی حوزه هنری تکمیل و آماده نمایش گردید  نشستند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام این خبر افزود: در این برنامه علاوه بر مهندس محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری ، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی این کمیسیون، محمدعلی وکیلی عضو کمیسیون فرهنگی و … حضور داشتند.

بر پایه این خبر؛ شهریار بحرانی، حبیب ایل بیگی، یزدان عشیری،  محمدرضا عرب، محسن یزدی، محمدرضا رضاپور و … نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار