رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اولین پوستر فیلم سینمایی «قاتل اهلی» درحالی پیش از اکران عمومی آن رونمایی شد که نوع نمایش چهره بازیگران فیلم روی پوستر، احتمالا گواه نسخه متفاوتی از فیلم در اکران عمومی خواهد بود. «قاتل اهلی» تازه‌ترین فیلم سینمایی مسعود کیمیایی است که احتمالا از اوایل آبان‌ماه و پس از افت فروش «قهرمانان کوچک»، اکران عمومی […]

اولین پوستر فیلم سینمایی «قاتل اهلی» درحالی پیش از اکران عمومی آن رونمایی شد که نوع نمایش چهره بازیگران فیلم روی پوستر، احتمالا گواه نسخه متفاوتی از فیلم در اکران عمومی خواهد بود.

«قاتل اهلی» تازه‌ترین فیلم سینمایی مسعود کیمیایی است که احتمالا از اوایل آبان‌ماه و پس از افت فروش «قهرمانان کوچک»، اکران عمومی خود را در سینماها آغاز کند.

این فیلم از همان ابتدای ساخت نیز با حاشیه‌های فراوانی همراه بود که عمده آن به درگیری‌های لفظی، مکتوب و حتی شکایت کارگردان و تهیه‌کننده مربوط می‌شد. بطوری که این درگیری‌ها حتی به فضای جشنواره فجر سال گذشته و در نشست خبری فیلم هم کشیده شد.

نهایتا هم خانه سینما و شورای‌عالی تهیه‌کنندگان در مقام قضاوت بین این دو نشستند و تا حدودی توانستند حواشی را به سرانجامی برسانند.

اما خبر تازه مربوط است به رونمایی از اولین پوستر این فیلم، از این جهت که در نکته‌ای جالب تنها سهم اندکی از آن به پولاد کیمیایی به عنوان یکی از بازبگران اصلی و پرحاشیه فیلم، روی پوستر داده شده است.

درگیری تهیه‌کننده و پولاد کیمیایی برسر میزان حضور و کیفیت نقش این بازیگر، بارها در فضاهای رسانه‌ای نیز دیده و شنیده شده است.

شاید بخاطر همین اختلاف نظرها درباره کیفیت فیلم و حتی میزان نقش پولاد کیمیایی، باعث شده تا سرانجام نسخه سوم و متفاوتی از آن هم برای اکران عمومی آماده شده باشد. نسخه جدیدی که گویا مورد اتفاق نظر کیمیایی و لشکری قوچانی است،

پس احتمالا با تغییرانی که در نسخه جدید «قانل اهلی» بوجود آمده، از میزان نقش این بازیگر در این فیلم کاسته شده است. خصوصا اینکه در جشنواره فجر، کیفیت و بازی او نیز بازخورد جالبی به همراه نداشت.

«قاتل اهلی» به لحاظ ساخت و پرداخت قصه، در جشنواره فجر با واکنش منفی رسانه‌ها و منتقدین مواجه شد. با این وجود، باید منتظر ماند و دید که نسخه جدید فیلم که قرار است در یکی دو هفته دیگر در سینماها به اکران درآید، متفاوت از نسخه قبلی است یا خیر؟

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار