رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

نام فیلم سینمایی «بالن» به کارگردانی مسعود تکاور به «کروکودیل» تغییر پیدا کرد. مسعود تکاور کارگردان فیلم سینمایی «بالن» درباره تغییر نام این فیلم گفت: به دنبال نامی مناسب برای فیلم بودم تا نگاه ویژه ای را که در آن دارم، بهتر نشان دهد به همین دلیل نام «کروکودیل» را برای آن انتخاب کردم. تکاور […]

نام فیلم سینمایی «بالن» به کارگردانی مسعود تکاور به «کروکودیل» تغییر پیدا کرد.

مسعود تکاور کارگردان فیلم سینمایی «بالن» درباره تغییر نام این فیلم گفت: به دنبال نامی مناسب برای فیلم بودم تا نگاه ویژه ای را که در آن دارم، بهتر نشان دهد به همین دلیل نام «کروکودیل» را برای آن انتخاب کردم.

تکاور درباره «کروکودیل» توضیح داد: این نام جاذبه هایی برای مخاطب دارد از سوی دیگر «کروکودیل» ماده مخدر جدیدی با اثرات بسیار مخرب، سریع و کشنده است که گفته می شود هنوز ناشناخته بوده و قربانیان زیادی گرفته است.

عوامل فیلم سینمایی حادثه ای «کروکودیل» عبارتند از نویسنده و کارگردان: مسعود تکاور، تهیه کننده: عزت الله جامعی ندوشن، سرمایه گذار: یوسف نادعلی و مشاور رسانه ای: علی موذن جامی.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند عبارتند از کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد، رامتین خداپناهی و… .

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار