رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

محمود ناظری؛ مستندساز کشورمان از تولید دو مستند تازه رونمایی شده خود خبر داد و گفت: «قابی برای تنهایی» هفته گذشته در دانشگاه ایروان ارمنستان رونمایی شد. محمود ناظری؛ مستندساز، در مورد دو مستند «قابی برای تنهایی» و «گمشده» توضیح داد و گفت: مستند «قابی برای تنهایی» را دو سال گذشته در ارمنستان تولید کردم. […]

محمود ناظری؛ مستندساز کشورمان از تولید دو مستند تازه رونمایی شده خود خبر داد و گفت: «قابی برای تنهایی» هفته گذشته در دانشگاه ایروان ارمنستان رونمایی شد.

محمود ناظری؛ مستندساز، در مورد دو مستند «قابی برای تنهایی» و «گمشده» توضیح داد و گفت: مستند «قابی برای تنهایی» را دو سال گذشته در ارمنستان تولید کردم. این مستند ۳۰ دقیقه‌ای داستان دختری از ارمنستان است که قصد دارد در یک مسابقه عکاسی شرکت کند. از همین رو به دنبال سوژه می‌گردد.

وی ادامه داد: در پی همین ماجرا، دختر برای عکاسی به ایران سفر می‌کند و به کلیسای مقدس (قره کلیسا) در منطقه چالدران آذربایجان غربی می‌رود و از کلیسا عکاسی می‌کند. قره کلیسا قدیمی‌ترین کلیسای جهان است که مزار «تادئوس» به عنوان یکی از ۱۲ حواریون حضرت مسیح در آنجا قرار دارد.

ناظری افزود: این مستند ده روز پیش در دانشگاه ایروان کشور ارمنستان رونمایی شد.

این مستندساز همچنین در خصوص مستند دیگر خود که در کشور گرجستان تولید شده است، بیان کرد: مستند «گمشده» را دو سال پیش در کشور گرجستان تولید کردم. این مستند ۳۷ دقیقه‌ای مربوط به آئین عزاداری شیعیان کشور گرجستان است.

وی ادامه داد: برای تولید این مستند سه سال متوالی در ماه محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا به گرجستان رفتم و تحقیق کردم. «گمشده» آماده رونمایی است و قرار است در آینده‌ای نزدیک آن را در دانشگاه ملی گرجستان رونمایی کنیم.

ناظری گفت: ضمن اینکه مستند «قابی برای تنهایی» در بخش مسابقه جشنواره فیلم «پروین» پذیرفته شده اما قصد دارم هر دو مستند را به جشنواره‌های عمار و حقیقت بفرستم.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار