رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سازمان سینمایی حوزه هنری با ۴ فیلم «زیر سقف دودی»، «کمدی انسانی»، «فصل نرگس» و «ایتالیا ایتالیا» در هشتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی لندن حضور دارد. به گزارش سینما خانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم‌های سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده، «کمدی انسانی» به کارگردانی محمد هادی کریمی، […]

سازمان سینمایی حوزه هنری با ۴ فیلم «زیر سقف دودی»، «کمدی انسانی»، «فصل نرگس» و «ایتالیا ایتالیا» در هشتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی لندن حضور دارد.

به گزارش سینما خانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم‌های سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده، «کمدی انسانی» به کارگردانی محمد هادی کریمی، «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی و «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ سرشت که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد در هشتمین جشنواره‌ فیلم‌های ایرانی لندن به ‌نمایش درمی‌آیند.

جشنواره فیلم‌های ایرانی لندن تنها جشنواره در بریتانیاست که به سینمای مستقل ایران می‌پردازد و هدف آن فراهم نمودن سکویی برای نمایش فرهنگ و هویت ایرانی از طریق آثار سینمایی است. این جشنواره توسط سازمان غیرسیاسی و سینمایی محور UKIFF برگزار می‌شود و از حامیان اصلی آن می‌توان IMVBox، تنها وب‌سایت قانونی نمایش آنلاین فیلم‌های ایرانی در خارج از کشور، موسسه سینه لومیر، دانشگاه کینگز، گرینوود تیئ‌تر و RBKC، شهرداری منطقه کنسینگتون را نام برد.

این جشنواره هر ساله با مدیریت پژمان دانایی برگزار می‌شود و فیلم‌های راه‌یافته به آن در پنج بخش فیلم‌های داستانی بلند، کوتاه، انیمیشن، مستند و فیلمنامه کوتاه با یکدیگر رقابت می کنند.

جشنواره فیلم‌های ایرانی لندن جشنواره‌ای رقابتی و مستقل است و هشتمین دوره‌ی این جشنواره از تاریخ ۵ الی ۱۴ آبان ماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار