رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف جدا از اینکه اهل فن مشاغل گوناگون را گرد هم می آورند، باعث می شوند چهره های خاصی که تبدیل به نماد یک صنعت شده اند و چند سالی است جسته و گریخته در حرفه خودشان فعالیت می کنند، دوباره با حضور در نمایشگاه ها و جشنواره ها یادآور […]

نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف جدا از اینکه اهل فن مشاغل گوناگون را گرد هم می آورند، باعث می شوند چهره های خاصی که تبدیل به نماد یک صنعت شده اند و چند سالی است جسته و گریخته در حرفه خودشان فعالیت می کنند، دوباره با حضور در نمایشگاه ها و جشنواره ها یادآور خاطرات گذشته شوند.

اتفاقی که دیروز با حضور بهمن دان در نمایشگاه مطبوعات به وقوع پیوست و همه دوربین ها او را نشانه گرفتند. بازیگری که آخرین حضورش به سریال “معمای شاه” به کارگردانی محمدرضا ورزی در نقش حسنعلی منصور بازمی گردد و در سالهای گذشته، به کارگردانی روی آورده است و در حال حاضر، منتظر اعلام موافقت برای کسب بودجه ساخت دو فیلم سینمایی به نام های “در چنگال عقاب” به نویسندگی کریم خودسیانی و “خواهران خلیج فارس” نوشته خودش است. چندی پیش، نسخه نهایی فیلمنامه سریال آموزشی تربیتی “افتاده از مستی” آماده شده که وظیفه نگارش فیلمنامه را فهیمه سلطانی بر عهده داشته است.

بهمن دان، آخرین بار دو سال قبل در جشنواره فیلم کوتاه تهران در سینما فلسطین تهران دیده شد و تا به حال در نمایشگاه و جشنواره های دیگری حضور نیافته بود. البته در این سالها با خبرگزاری های مختلف مصاحبه انجام داده بود که آخرین مصاحبه او به مهر ماه ۱۳۹۶ با خبرگزاری میزان آنلاین مربوط می شود.

بهمن دان با وجود اینکه سالها از حضورش در نقش های سنگین فیلم های اکشن می گذرد اما همچنان، آمادگی بدنی خودش را در آستانه ۶۰ سالگی حفظ کرده است.

زمانی که سالهای اوج بازیگری بهمن دان بود و او نقش های منفی را به خوبی ایفا می کرد، وی محبوب ترین بازیگر نقش منفی مردم بود و بازدید او از غرفه های نمایشگاه مطبوعات، خبرنگاران و عکاسان خبری حاضر را به سالهای دور پرتاب کرد. سالهای یکه تازی سینمای اکشن در سینمای ایران با وجود ستاره ای به نام بهمن دان.

سینماخانه / خبرنگار: جمشید فرزاددانایی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار