رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

صداگذاری فیلم سینمایی «کامیون» جدیدترین اثر سینمایی کامبوزیا پرتوی توسط پرویز آبنار آغاز شد. به نقل از مشاوررسانه‌ای فیلم،‌ مونتاژ فیلم سینمایی «کامیون» به نویسندگی و کارگردانی کامبوزیا پرتوی با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی که بر عهده مصطفی خرقه‌پوش بود که هفته گذشته به پایان رسید و بعد از اتمام این مرحله، از یک هفته […]

صداگذاری فیلم سینمایی «کامیون» جدیدترین اثر سینمایی کامبوزیا پرتوی توسط پرویز آبنار آغاز شد.

به نقل از مشاوررسانه‌ای فیلم،‌ مونتاژ فیلم سینمایی «کامیون» به نویسندگی و کارگردانی کامبوزیا پرتوی با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی که بر عهده مصطفی خرقه‌پوش بود که هفته گذشته به پایان رسید و بعد از اتمام این مرحله، از یک هفته گذشته، پرویز آبنار کار صداگذاری «کامیون» را شروع کرده است.

ساخت موسیقی «کامیون» نیز توسط میلاد موحدی انجام می‌شود و او براساس فضای داستان، حال و هوای فیلم و همچنین لوکشین‌های آن، موسیقی این فیلم را می‌سازد.

فیلم سینمایی «کامیون» با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی در مرزهای سوریه و عراق، در روستاهای اطراف منطقه «سیلوانا» در استان آذربایجان غربی، در شهرهای ارومیه و میانه و در نهایت در لوکیشن‌های مختلفی در تهران از جمله؛ آزادی، تهرانسر، گلابدره، شهرک غرب، صادقیه و … فیلمبرداری شده است.

در فیلم سینمایی «کامیون»، سعید آقاخانی، نیکی کریمی، تروسکا جولا، رامین راستاد، یعقوب پرسا، نسرین مرادی و … به ایفای نقش می‌پردازند.

«کامبوزیا پرتوی» تاکنون فیلم‌های سینمایی؛ «ماهی»، «گلنار»، «بازی بزرگان»، «کافه ترانزیت» و «پرده» را کارگردانی کرده و با این آثار جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی را از آن خود کرده و نویسندگی فیلمنامه‌های دیگری همچون؛ «محمد رسول‌الله»، «شیرک»، «دایره»، «ایستگاه متروک»، «هر شب تنهایی»، «دیشب باباتو دیدم آیدا»، «من ترانه ۱۵ سال دارم»، «خیابان‌های آرام» و … را بر عهده داشته است.

تعدادی از عوامل اصلی فیلم سینمایی «کامیون» جدیدترین اثر سینمایی «کامبوزیا پرتوی» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: کامبوزیا پرتوی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، فیلمبردار: مهدی اصلانی، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رامین راستاد، صدابردار: پرویز آبنار، طراح گریم: بابک اسکندری، طراح صحنه: بابک صبحی، مجری طرح: هومن احمدی توفیقی، عکاس: کسری پرتوی، مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی، تهیه‌کننده: کامبوزیا پرتوی، محصول: موسسه سینمایی خط سوم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار