رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم «میان بر میک» به کارگردانی کلی ریکارد همراه با جلسه نقد و بررسی، روز چهارشنبه۱۷ آبان ماه ساعت ۱۶/۳۰ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید. به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ درادامه برنامه نمایش فیلم در سالن سینما تک و در بخش مینیمالیسم در سینما ، […]

فیلم «میان بر میک» به کارگردانی کلی ریکارد همراه با جلسه نقد و بررسی، روز چهارشنبه۱۷ آبان ماه ساعت ۱۶/۳۰ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ درادامه برنامه نمایش فیلم در سالن سینما تک و در بخش مینیمالیسم در سینما ، روز چهارشنبه۱۷ آبان ماه ساعت ۱۶/۳۰، فیلم “میان بر میک ” به کارگردانی کلی ریکارد، محصول سال ۲۰۱۰ آمریکا به مدت ۱۰۲دقیقه به زبان اصلی با زیر نویس فارسی در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.همچنین بعد از نمایش فیلم جلسه نقد و بررسی با حضور مجید اسلامی، منتقد، مترجم و مدرس سینما برگزار می‌شود.
فیلم “میان بر میک”، داستان مهاجرانی است که در صحرای اورگان در سال ۱۸۴۵ سرگردان هستند، خود را در شرایطی سخت و دشوار می بینند و… .
علاقه مندان برای استفاده از برنامه های نمایش فیلم درسالن سینما تک می توانند به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس حاصل کنند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار