رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «کامیون» جدیدترین اثر کامبوزیا پرتوی توسط میلاد موحدی آغاز شده است اما هنوز حضور «آینور دوغان» خواننده سرشناس کُُرد و ترکیه در این فیلم قطعی نیست. کامبوزیا پرتوی درباره نحوه حضور آینور دوغان (خواننده کرد) در این فیلم گفت: درباره حضور ایشان در این فیلم پیشنهاداتی مطرح شد. این پیشنهاد نیز […]

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «کامیون» جدیدترین اثر کامبوزیا پرتوی توسط میلاد موحدی آغاز شده است اما هنوز حضور «آینور دوغان» خواننده سرشناس کُُرد و ترکیه در این فیلم قطعی نیست.

کامبوزیا پرتوی درباره نحوه حضور آینور دوغان (خواننده کرد) در این فیلم گفت: درباره حضور ایشان در این فیلم پیشنهاداتی مطرح شد. این پیشنهاد نیز از طرف آهنگساز فیلم میلاد موحدی مطرح و هم‌اکنون در حال برررسی است.

وی ادامه داد: البته هنوز تصمیم مشخصی برای نحوه حضور وی در این فیلم و اینکه شکل اجرا و همکاری ایشان چگونه باید باشد؛ گرفته نشده است و اینکه گفته می‌شود تصمیم قطعی گرفته شده که خانم آینور دوغان در این فیلم تکخوانی کند یا به شکل دیگری حضور داشته باشد، صحت ندارد.

صداگذاری فیلم سینمایی «کامیون» به نویسندگی و کارگردانی کامبوزیا پرتوی با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی که برعهده پرویز آبنار بود؛ هفته گذشته به پایان رسید و بعد از اتمام این مرحله، میلاد موحدی ساخت موسیقی «کامیون» را براساس فضای داستان، حال و هوای فیلم و همچنین لوکشین‌های آن شروع کرد و هم اکنون روی آن کار می‌کند.

فیلم سینمایی «کامیون» با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی در مرزهای سوریه و عراق، در روستاهای اطراف منطقه «سیلوانا» در استان آذربایجان غربی، در شهرهای ارومیه و میانه و در نهایت در لوکیشن‌های مختلفی در تهران ازجمله؛ آزادی، تهرانسر، گلابدره، شهرک غرب، صادقیه و … فیلمبرداری شده است.

در فیلم سینمایی «کامیون»، سعید آقاخانی، نیکی کریمی، تروسکا جولا، رامین راستاد، یعقوب پرسا، نسرین مرادی و … به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار