رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

در حالی که فیلم «پروژه فلوریدا» به عنوان بهترین فیلم جشنواره فیلم لوس‌کابوس انتخاب شد، نیکول کیدمن نیز با دریافت جایزه از این جشنواره تجلیل شد. به نقل از هالیوود ریپورتر، «پروژه فلوریدا» درباره مادر و دختری است که زندگی ‌در معرض خطری را در متلی نزدیک به «دنیای دیزنی» می‌گذرانند. این فیلم موفق به […]

در حالی که فیلم «پروژه فلوریدا» به عنوان بهترین فیلم جشنواره فیلم لوس‌کابوس انتخاب شد، نیکول کیدمن نیز با دریافت جایزه از این جشنواره تجلیل شد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، «پروژه فلوریدا» درباره مادر و دختری است که زندگی ‌در معرض خطری را در متلی نزدیک به «دنیای دیزنی» می‌گذرانند. این فیلم موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم لوس‌کابوس مکزیک شد.

این فیلم که نمایش موفقی را در بخش دو هفته کارگردان‌های جشنواره کن تجربه کرد در لوس‌کابوس نیز با نقدهای خوبی روبه‌رو شد. در این فیلم ویلم دفو در نقش مدیر متل بازی کرده و بروکلین پرینس و والریا کوتو دیگر بازیگران فیلم هستند.

جایزه بهترین فیلم مکزیک و جایزه منتقدان فیپرشی نیز به فیلم سیاه و سفید گابریل مورینو با عنوان «دیروز در تعجب بودم» رسید.

فیلم سفر جاده‌ای اومبرتو هینویوسا با عنوان «جاده‌ای به مارس» موفق به کسب جایزه مخاطبان جشنواره شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که در شهر کابوسان لوکاس برگزار شد، نیکول کیدمن بازیگر برنده اسکار برای یک عمر دستاورد هنری تجلیل شد.

این جشنواره همچنین از پل شریدر نویسنده- کارگردانی که فیلمنامه «راننده تاکسی» را در کارنامه دارد تجلیل کرد و جدیدترین فیلم او با عنوان «اول اصلاح» را اکران کرد.

این جشنواره چهار روزه با نمایش فیلم «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میسوری» به عنوان فیلم اختتامیه، به کار خود خاتمه دارد. در این فیلم فرانسیس مک‌دورماند و وودی هارلسون نقش‌های اصلی را برعهده دارند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار