رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«مرگ و فقر و این بار گانگسترها!» (Death and Poverty and This Time Gangsters) عنوان مستندی در شبکه پرس تی وی است که موضوع خشونت در کشور السالوادور را مورد بررسی قرار می دهد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مستند محصول سال ۲۰۱۶ دفتر مادرید شبکه […]

«مرگ و فقر و این بار گانگسترها!» (Death and Poverty and This Time Gangsters) عنوان مستندی در شبکه پرس تی وی است که موضوع خشونت در کشور السالوادور را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مستند محصول سال ۲۰۱۶ دفتر مادرید شبکه هیسپان تی وی است و به بیان وضعیت کشور السالوادور که یکی از پرجمعیت ترین و پرخشونت ترین کشورهای جهان محسوب می شود، می پردازد.
مستند «مرگ و فقر و این بار گانگسترها!» نشان می دهد آمار قتل به دست باندهای شناخته شده ای مانند «ماراس» در این کشور رو به افزایش است و مسئله خشونت مسئله تازه ای نبوده و از زمان استقلال این کشور از اسپانیا شروع شده است.
این مستند در ادامه به بحث و بررسی موضوع پرداخته و در پی پاسخ به سوالاتی از این دست است: چه عواملی سبب شده اند که این کشور کوچک در آمریکای مرکزی نتواند از جرم و جنایت خلاصی یابد؟ آیا مشکلات اقتصادی در تشدید این مشکل نقش دارد؟ آیا نابرابری اجتماعی بر این معضل دامن زده است؟ نظام دیکتاتوری تا چه حد در این مسئله سهیم بوده است؟ و دولت برای حل این معضل چه اقداماتی انجام داده است؟

مستند «مرگ و فقر و این بار گانگسترها!» در ۳ قسمت ۲۵ دقیقه ای از یکم تا سوم آذر ماه ساعت ۰۴:۰۰ بامداد به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعات ۰۹:۰۰ ، ۱۵:۰۰ ، ۲۱:۰۰ و ۰۱:۰۰ باز پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار