رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

وهابیت و تکفیری ها، داعش و رفتارهایی که با هدف خدشه بر وجهه اسلام و گسترش اسلام هراسی در غرب انجام می شوند، همه در مستندی با عنوان «به نام من نه» برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تشریح می شوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از  روابط عمومی شبکه هیسپان، مستند «به نام من […]

وهابیت و تکفیری ها، داعش و رفتارهایی که با هدف خدشه بر وجهه اسلام و گسترش اسلام هراسی در غرب انجام می شوند، همه در مستندی با عنوان «به نام من نه» برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تشریح می شوند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از  روابط عمومی شبکه هیسپان، مستند «به نام من نه» (Not in My Name) به بررسی رفتارهای خشونت آمیزی که به نام اسلام و مسلمانان در کشورهای مختلف صورت می گیرد و ریشه های آن می پردازد.
در این مستند کارگردان سعی کرده اظهار نظر علمای شیعه و اهل تسنن را در خصوص رفتارهایی که به گسترش اسلام هراسی و ایجاد چهره نامناسبی از اسلام می انجامد، جویا شود و درباره مصداق هایی از این رفتارها به بحث و بررسی بپردازد.
مسئله «وهابیت و تکفیر» و ریشه های آن، از جمله مواردی است که در این مستند به آن پرداخته می شود. همچنین در ادامه کارگردان سعی کرده مصادیق دیگری مانند تخریب قبور ائمه، مکان های مقدس در مکه و مدینه، تلاش برای تخریب مقبره پیامبر اکرم (ص)، جهاد با مسلمانان به جای جهاد با کفار و سرچشمه این رفتارها و مصادیق آن را که در چند سال اخیر به وفور یافت می شود، مورد بررسی قرار دهد.
مستند ۲۶ دقیقه ای «به نام من نه» به کارگردانی امیر آرام؛ محصول سال ۲۰۱۴در هیسپان تی وی دوبله شده و قرار است روز یکشنبه ساعت ۷:۳۰ به وقت تهران به روی آنتن رود. تکرار این مستند در ساعات ۱۴:۳۰ و ۲۰:۳۰ برای مخاطبان این شبکه اسپانیایی زبان پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار