رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مهدی کرم‌پور؛ تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» با انتشار یادداشتی موقتا از اکران آخرین ساخته خود انصراف داد مهدی کرم‌پور؛ کارگردان سینمای ایران که به تازگی فیلم سینمایی «سوفى و دیوانه» را در نوبت اکران داشت، نسبت به وضعیت و شرایط نامناسب اکران اعتراض کرد و در این مورد یادداشتی نوشته و […]

مهدی کرم‌پور؛ تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» با انتشار یادداشتی موقتا از اکران آخرین ساخته خود انصراف داد

مهدی کرم‌پور؛ کارگردان سینمای ایران که به تازگی فیلم سینمایی «سوفى و دیوانه» را در نوبت اکران داشت، نسبت به وضعیت و شرایط نامناسب اکران اعتراض کرد و در این مورد یادداشتی نوشته و در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

در این یادداشت آمده است:

«از جلوی سینما که می‌گذرم، اسامی فیلم‌ها حیرت آورند. حالا دیگر پوسترهایشان هم یکی است مانند دیگری. سینمای عوام زده حالا به اشکال نوظهور آمده؛ اصالت بر سرمایه و سود است.

از آسمان میلیارد می‌بارد با پیژامه و زیرپوش… اسامی فیلم ها که گویی سینما نیست، تون آپ است.

آن طرف تر سینمای سفارشی با حقنه و القا…گاه حتا در پوستین اپوزیسیون!

رو به رویش فیلم سیاه اجتماعی با چاشنی فرصت طلبی و تحلیل بریده جریده ای اش گوش فلک را کر می کند و نوچه های سواد مجله ای شان، هیجان زده سر به حرف های کلیشه تکان می دهند، که مهم است لابد!

فیلم های متفاوت تری هم هستند اما در این وانفسا گم می شوند.

خب تا قمر در عقرب است تمایلی به شرکت در مسابقه هیجان زدگی و گریبان دری ندارم. انگیزه ای هم.

“سوفی و دیوانه” فیلم سر صبر است. فست فود نیست. باکسی هم مسابقه نمی دهد.

خواندم قرار است اکران شود. گفتم بنویسم که فعلن نمی شود.

امروز روز سینمایی ست که آن ها می خواهند و ما نمی خواستیم.

ما هم خریدارانی داریم، هنوز…که من به عشق شان می نویسم و فیلم می سازم. قرارمان با آن ها وقت دیگر، شاید!.»

“سوفی و دیوانه” درامی از مهدی کرم پور است که در سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران دومین جشنواره فیلم سلامت در سال جاری را نیز از آن خود کرد. این فیلم قرار بود در آذر ماه امسال اکران عمومی شود اما کرم پور ترجیح داده نمایش آن را به زمان دیگری موکول کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار