رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

مستند «بهت میاد» به کارگردانی محمد حسن یادگاری از تولیدات مرکز مستند سوره روز  دوشنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اوستای حوزه هنری رونمایی خواهد شد. مستند «بهت میاد» با موضوع  تاریخ مد و پوشش در ایران و مدل مواجهه‌ی جامعه ایرانی با آن  از شهریور ماه سال ۹۵ در پروسه تحقیق و پژوهش […]

مستند «بهت میاد» به کارگردانی محمد حسن یادگاری از تولیدات مرکز مستند سوره روز  دوشنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اوستای حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

مستند «بهت میاد» با موضوع  تاریخ مد و پوشش در ایران و مدل مواجهه‌ی جامعه ایرانی با آن  از شهریور ماه سال ۹۵ در پروسه تحقیق و پژوهش قرار گرفته و به تازکی تدوین آن به پایان رسیده است.

محمد حسن یادگاری که پیش از این مستند «مردی که دوست می داشتیم» را در کارگردانی کرده، «بهت میاد» را مستندی می‌داند که روایت‌گر مصاحبه با اشخاص و افرادی است که کمتر کسی تا الان سراغشان رفته است.

«بهت میاد» در ۶۰ دقیقه به تهیه کنندگی یوسف نادری‌منش  و با حمایت مرکز مستند سوره ساخته شده است و این اثر در هشتمین جشنواره مردمی عمار حضور خواهد داشت.

این مستند با حضور عوامل و کارشناسان در روز دو شنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اوستای حوزه هنری به آدرس: خ سمیه بین نجات اللهی و حافظ رونمایی خواهد شد و ورود برای عموم آزاد خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار