رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

برنامه«سینما آی‌فیلم» هر هفته با محوریت رویدادهای سینمایی کشور، به معرفی فیلم‌های در حال اکران و گفت‌وگو با عوامل آن‌ می‌پردازد. این هفته «سینما آی‌فیلم» ضمن نمایش صحنه‌هایی از «شکلاتی»، این فیلم را معرفی می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم،«سینما آی‌فیلم» که چهارشنبه شب‌ها روی آنتن می‌رود، این هفته فیلم […]

برنامه«سینما آی‌فیلم» هر هفته با محوریت رویدادهای سینمایی کشور، به معرفی فیلم‌های در حال اکران و گفت‌وگو با عوامل آن‌ می‌پردازد. این هفته «سینما آی‌فیلم» ضمن نمایش صحنه‌هایی از «شکلاتی»، این فیلم را معرفی می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم،«سینما آی‌فیلم» که چهارشنبه شب‌ها روی آنتن می‌رود، این هفته فیلم سینمایی شکلاتی به کارگردانی سهیل موفق و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی را معرفی می‌کند.
این فیلم سینمایی که محصول سال ۱۳۹۵ بوده و در ۸ آذر ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده است، اولین فیلم بلند سینمایی سهیل موفق در ژانر کودک و نوجوان بوده و اثری متفاوت در این ژانر به‌شمار می‌رود که نگاه تازه‌ای به دنیای کودکان دارد.
شبنم مقدمی، ناصر هاشمی، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعودی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، شهره لرستانی و داریوش اسدزاده بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برنامه «سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی وحیدرونقی و محمدتنکابنی، ازکانال‌های سه‌گانه این شبکه و با زبان اصلی فارسی با اجرای اسماعیل باستانی، هر هفته چهارشنبه ساعت ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۶:۳۰ روز پنجشنبه روی آنتن قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار