رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • شنبه 2 دی 1396 - 10:30
  • کد خبر : 14786
  • تئاتر
  • چاپ خبر : آغاز پیش فروش بلیت نمایش « خشم و هیاهو »
خشم و هیاهو

به گزارش سینما خانه و به نقل از  روابط عمومى نمایش «خشم و هیاهو»، پیش فروش بلیت‌های سه روز اول این نمایش به نویسندگى و کارگردانی مهرداد رایانى مخصوص و تهیه کنندگى محمد على کیانى به صورت اینترنتی آغازشد. «خشم و هیاهو» هفده سال قبل در قالب گروه تئاتر تجربه در سالن سایه تئاترشهر به […]

به گزارش سینما خانه و به نقل از  روابط عمومى نمایش «خشم و هیاهو»، پیش فروش بلیت‌های سه روز اول این نمایش به نویسندگى و کارگردانی مهرداد رایانى مخصوص و تهیه کنندگى محمد على کیانى به صورت اینترنتی آغازشد.

«خشم و هیاهو» هفده سال قبل در قالب گروه تئاتر تجربه در سالن سایه تئاترشهر به روى صحنه رفته بود و در هجدهمین جشنواره تئاتر فجر نیز اجرا شده است و رایانى مخصوص این بار با ترکیب جدید بازیگران و در فضایى متفاوت‌تر، این نمایش را اجرا خواهد کرد.

نمایش «خشم و هیاهو» که محصول شرکت «تندیس نقره اى» است با بازى هانیه توسلى، على سرابى و امیرحسین رستمى در فضایى اجتماعى زندگى سه زندانى محکوم به اعدام را روایت مى کند و اجراى آن از ٣دى در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز خواهد شد.

سایر عوامل نمایش «خشم و هیاهو» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهرداد رایانى مخصوص، تهیه کننده: محمدعلى کیانى، مجرى طرح: مجتبى پیرى، طراح صحنه و لباس: سپیده نظرى پور، دستیار اول کارگردان: رحیم بهبودى فر، طراح چهره پردازى: محسن ملکى، آهنگساز: بهرنگ قدرتى، مدیر تولید: امیرحسین طاهریان، منشى صحنه: زهره شفیعی، اجرای دکور: محسن پیری، مدیر مالى: نسترن شفیعى، تدارکات: محمد جمشیدی، مشاور رسانه ا‌ى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى.

علاقمندان به تماشاى این اثر نمایشى مى توانند براى تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند، ضمن اینکه بیست و پنج درصد تخفیف دانشجویى و گروهى نیز براى سه اجراى ابتدایى در نظر گرفته شده است.
خرید بلیت از www.tiwall.com

خشم و هیاهو

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار