رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

سازمان سینمایی حوزه هنری با ۱۳ اثر در بخش مسابقه هشتمین جشنواره فیلم عمار حضور دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، ۷ اثر از باشگاه فیلم سوره و ۵ اثر از مرکز مستند سوره از مراکز تابع سازمان سینمایی حوزه هنری در بخش مسابقه این دوره از […]

سازمان سینمایی حوزه هنری با ۱۳ اثر در بخش مسابقه هشتمین جشنواره فیلم عمار حضور دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، ۷ اثر از باشگاه فیلم سوره و ۵ اثر از مرکز مستند سوره از مراکز تابع سازمان سینمایی حوزه هنری در بخش مسابقه این دوره از جشنواره فیلم عمار به رقابت می‌پردازند.

آثار: «سحری» محمد علیزاده فرد/ «کشتی گیر» حسین دارابی/ «مادر» رضا زهتابچیان/ «شیرینی» محمدحسین امانی/ «چرخ» مهدیه قطب الدین محمدی/ «خطی» محمدسعید غلامی و «همکلاسی» به کارگردانی مجتبی حیدری؛ ۷ فیلم کوتاه باشگاه فیلم سوره حاضر در بخش مسابقه «داستانی» جشنواره هستند.

آثار مرکز مستند سوره حاضر در بخش‌های مستند جشنواره بدین شرح است:

«ارثیه پدری» مهدی نقویان در بخش تاریخ معاصر ایران و فتنه ۸۸/ «چشم به راه» حسین همایونفر در بخش اقتصاد مقاومتی و ملت قهرمان/ «بهت میاد» محمد حسن یادگاری و «کاغذ، یک درنگ مچاله» یاسر طالبی در بخش نقد درون گفتمانی/ «راه دل» مهدی زمانپور کیاسری در بخش بیداری اسلامی و جهانی، جنگ نرم.

همچنین فیلم مستند «انوری افین» ساخته سعید فوداچی از حوزه هنری خراسان جنوبی و فیلم کوتاه «تا فردا» ساخته علی توکلی از حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به بخش مسابقه هشتمین جشنواره فیلم عمار نیز راه یافتند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار