رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

“حورا” کاری از غلامرضا ساغرچیان در بخش جبنی دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن به نمایش در می آید. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، فیلم “حورا” به کارگردانی غلامرضا ساغرچیان و تهیه کنندگی مجید عباسی در بخش تقدیری جشنواره راه هن نمایش داده می […]

“حورا” کاری از غلامرضا ساغرچیان در بخش جبنی دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن به نمایش در می آید.
به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، فیلم “حورا” به کارگردانی غلامرضا ساغرچیان و تهیه کنندگی مجید عباسی در بخش تقدیری جشنواره راه هن نمایش داده می شود.
بنا بر این گزارش، داستان فیلم به این شکل است که هادی نوجوانی روستایی ست که به همراه خانواده اش در حاشیه کویر و در مسیر راه آهن تهران- مشهد زندگی می کند. هادی به همراه خواهر کوچکش حورا می کوشد تا باغچه ای را که تنها یادگار مادر درگذشته ی اوست زنده نگه دارد.
گفتنی است؛ این فیلم تاکنون جوایز معتبری را از جشنواره های “آل لایتز” هند، “تامیل” نروژ، “نتپک” جشنواره هند و … کسب کرده و حضور در جشنواره فیلم کودک اشتوتگارت، جشنواره بین المللی نوجوان سئول، جشنواره فیلم کودک چین، جشنواره کودکان کانادا و … نیز از دیگر افتخارات این فیلم به شمار می رود.
مهران احمدی، محمد طاهرخانی ، مریم بوبانی، جواد زیتونی، امین اقبالزاده، مهرداد باقری همراه با هنرمندان کودک امیرحسین موسوی و آسمان حسن آبادی بازیگران اصلی این فیلم هستند
گفتنی است؛ آئین اختتامیه و معرفی نفرات برتر جشنواره فیلم و عکس راه آهن، اسفند ماه ۹۶ در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار