رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • سه شنبه 19 دی 1396 - 19:29
  • کد خبر : 15272
  • تئاتر
  • چاپ خبر : هفمتین نشست تئاتر کاغذی برگزار می شود

هفمتین نشست تئاتر کاغذی با معرفی، نمایش­نامه­ خوانی و بررسی نمایش­نامه­ ی لابی برگزار می­شود هفتمین نشست تئاتر کاغذی با حضور آرش عباسی، علی جعفری و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری مؤسسه­ی افرامانا در فرهنگسرای ارسباران برگزار می­شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی مؤسسه ­ی افرامانا، […]

هفمتین نشست تئاتر کاغذی با معرفی، نمایش­نامه­ خوانی و بررسی نمایش­نامه­ ی لابی برگزار می­شود

هفتمین نشست تئاتر کاغذی با حضور آرش عباسی، علی جعفری و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری مؤسسه­ی افرامانا در فرهنگسرای ارسباران برگزار می­شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی مؤسسه ­ی افرامانا، در  هفتمین نشست تئاتر کاغذی نمایش نامه ­ی لابی نوشته ­ی آرش عباسی معرفی، نمایش­نامه­ خوانی و نقد و بررسی می­شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۳ دی ماه ۹۶ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می ­شود، مهتاب ناصری، عادل بیک­زاه، هایده حسین­ زاده، رضا چوبینه به کار گردانی رضا چوبینه نقش­ خوانی می­کنند.

این گزارش در ادامه می ­افزاید: داستان این نمایش­نامه درباره­ ی شخصی به نام راضیه هاشمی قهرمان جودوی زنان ایران است که اکنون در یکی از مسابقات آسیایی به سر می­ برد و قرار است بازی فینال را برگزار کند؛ اما ناگهان تصمیم می­ گیرد از مسابقه دادن انصراف دهد. اما تصمیم گیرنده­ ی نهایی او نیست. به همین دلیل فردی به نام حیاتی با او دیدار می­ کند تا دلایلش را بشنود و …

بر اساس این گزارش، نمایش­نام ه­ی لابی نوشته ­ی آرش عباسی در بخش چشم ­انداز بیست و نهمین جشنواره­ی بین­المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفت و به عنوان نمایش­نامه ­ی برگزیده ­ی این بخش انتخاب و معرفی شد و سپس در سال ۱۳۹۴ در ۵۰ صفحه ی قطع رقعی با شمارگان ۵۵۰ نسخه توسط نشر عنوان به قیمت ۵۰۰۰ تومان در دسترس علاقه­ مندان قرارگرفت.

لازم به یادآوری است پیش از این در سلسله نشست­ های تئاتر کاغذی، نمایش­نامه­ های وقتی روح لیر از ژوکرمرخصی می­ گیرد نوشته ­ی روزبه حسینی، یافت ­آباد نوشته ­ی محمد مساوات و بالستیک زخم نوشته ­ی پیام لاریان، دوزخ و راه نوشته ­ی سیروس همتی، خواب خیس ماهی نوشته­ ی مهدی میرباقری و برف زمین را گرم می­کند نوشته ­ی مریم منصوری معرفی، نمایش­نامه­ خوانی و بررسی شده ­بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار