رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

سعید محمد زاده مدیر عامل راه آهن با تأکید بر نقش اثر بخش اصحاب فرهنگ و هنر در همراهی و تحقق جریان ها و اهداف اجتماعی گفت: هنرمندان می توانند با پیوند بین صنعت و هنر یاریگر ما در ایفای مسئولیت های اجتماعی مان باشند. به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، […]

سعید محمد زاده مدیر عامل راه آهن با تأکید بر نقش اثر بخش اصحاب فرهنگ و هنر در همراهی و تحقق جریان ها و اهداف اجتماعی گفت: هنرمندان می توانند با پیوند بین صنعت و هنر یاریگر ما در ایفای مسئولیت های اجتماعی مان باشند.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، مدیرعامل راه آهن بیان داشت: پس از آنکه پدیده حمل و نقل ریلی و استفاده از قطار پا به عرصه وجود گذاشت هنرمندان به سفر با این وسیله تمایل بیشتری نشان دادند و همین سبب شد تا قطار نسبت به سایر شیوه های حمل و نقلی مانند هواپیما، کشتی و غیره تردد بیشتری داشته باشد. مدیر عامل راه آهن تصریح کرد: با نگاهی به ادبیات هنر و سینما در می یابیم که در قطار؛ وجوه هنری بیش از سایر شقوق حمل و نقلی وجود دارد که دلیل اصلی آن نوع حرکت، صدا و ظاهر این وسیله نقلیه است. به گفته محمد زاده؛ هنرمندان روح زندگی را از اطراف خود می گیرند و متریال قطار با وجود اینکه از احساس خالی و فلز است اما روح آن شاعرانه و هنری است. محمد زاده به آثار بی نظیری مانند فیلم ترن اشاره کرد و گفت: مسیر سفر هواپیما از پهنه آسمان، اتومبیل در جاده و کشتی روی دریا است اما قطار از ۴ فصل عبور می کند و تمامی طبیعت را به مسافران نشان می دهد و تماشای دنیا از دریچه قطار به همین خاطر برای هنرمندان جذابیت خاص خود را داشته و دارد.

مدیر عامل راه آهن با دعوت از هنرمندان برای استفاده از این وسیله برای سفرهای کوتاه و بلند افزود: متاسفانه باسرعت گرفتن جامعه و اهمیت زمان؛ برخی از هنرمندان کمتر از قطار برای رفت و آمد و سفر استفاده می کنند. در همین راستا با توجه به توسعه روز افزون قطار و حوزه ریلی جا دارد تا هنرمندان از امکانات روز آمد و پیشرفته این حوزه مطلع و دیگران را نیز ازمزیت های آن آگاه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار