رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
  • شنبه 21 بهمن 1396 - 04:53
  • کد خبر : 16940
  • تئاتر
  • چاپ خبر : اعلام آمار مخاطبان سه نمایش‌ تماشاخانه ایرانشهر

نمایش‌های «نفردوم» با ۲ هزار و ۳۸۸ مخاطب، «لاسارو» با ۱ هزار و ۵۸ مخاطب و «صد در صد» با ۸ هزار ۴۵۸ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند. نمایش‌های «نفردوم» به کارگردانی مهین صدری با ۲ هزار و ۳۸۸ مخاطب، «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان با ۱ هزار و ۵۸ […]

نمایش‌های «نفردوم» با ۲ هزار و ۳۸۸ مخاطب، «لاسارو» با ۱ هزار و ۵۸ مخاطب و «صد در صد» با ۸ هزار ۴۵۸ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «نفردوم» به کارگردانی مهین صدری با ۲ هزار و ۳۸۸ مخاطب، «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان با ۱ هزار و ۵۸ مخاطب و «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی با ۸ هزار ۴۵۸ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «نفر دوم»، «لاسارو» و«صد درصد» که به ترتیب از ۲۸ آذر و ۸ دی در ساعت‌های ۱۹، ۱۹:۳۰ و ۲۱ اجرای عمومی خود را در سالن‌های ناظرزاده و سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «نفر دوم» به کارگردانی مهین صدری در ۲۵ اجرای خود پذیرای ۲ هزار و ۳۸۸ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۶۴۷ مخاطب با بلیت‌های ۱۵، ۲۰ و ۲۵ هزار تومانی، ۱۸۷۳  مخاطب با بلیت‌های ۳۰ و ۳۵  هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۱۹ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «نفر دوم» طی ۲۵ اجرا مبلغ ۵۹ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان نیز در ۱۸ اجرای خود پذیرای ۱ هزار و ۵۷ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۵۴۶ مخاطب با بلیت‌های ۱۵، ۲۰ و ۲۵ هزار تومانی، ۲۶۲ مخاطب با بلیت ۳۰، ۳۵ و ۴۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۲۴۹ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «لاسارو» طی ۱۸ اجرا مبلغ ۱۹ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان بوده است.

نمایش «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی نیز در ۳۸ اجرای خود پذیرای ۸ هزار ۴۵۸ مخاطب بود که از این تعداد مخاطب، ۲۸۰۴ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ و ۲۰ و ۲۵ هزار تومانی، ۵۱۲۱ مخاطب با بلیت ۳۰، ۳۵ و ۴۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۵۳۳ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «صد در صد» طی ۳۸ اجرا مبلغ ۲۵۰ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان بوده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار