رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
دختر امام خمینی (ره) در بازدید از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر:

جشنواره جهانی فیلم فجر در شناخت دیگران از فرهنگ ما موثر است

زهرا مصطفوی دختر امام خمینی (ره) ضمن بازدید از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به بیان نکاتی درباره تاثیر این رویداد سینمایی پرداخت. به گزارش ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، عصر امروز ۳ اردیبهشت ماه زهرا مصطفوی رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از مردم فلسطین و دختر حضرت امام […]

زهرا مصطفوی دختر امام خمینی (ره) ضمن بازدید از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به بیان نکاتی درباره تاثیر این رویداد سینمایی پرداخت.

به گزارش ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، عصر امروز ۳ اردیبهشت ماه زهرا مصطفوی رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از مردم فلسطین و دختر حضرت امام خمینی (ره) از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر بازدید کرد و درباره این رویداد هنری گفت: جشنواره جهانی فیلم فجر تاثیر زیادی در شناخت دیگران از فرهنگ ما دارد و اگر این تاثیر مثبت باشد، خوشحال می شویم.

وی افزود: به هر حال ما باید ببینیم فیلمی که در حال اکران است چه تاثیری بر مردم دارد.

مصطفوی در پایان گفت: ما با فیلم های خوب موافق هستیم اما اگر کسی بخواهد با ساختن فیلمی اذهان عمومی جامعه ما و دیگران را مشوش کند، خوب نیست و مخالف آن هستیم.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

سینماخانه/ حامدبهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار