رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

«برجام و عواقب خروج آمریکا» عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در این برنامه ضمن تاکید بر نقض عهد آمریکا در برجام و برخی دیگر […]

«برجام و عواقب خروج آمریکا» عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در این برنامه ضمن تاکید بر نقض عهد آمریکا در برجام و برخی دیگر از تعهدات بین‌المللی به تعهد ایران به توافق‌های بین‌المللی مختلف اشاره خواهد شد.

برنامه این هفته «ایران امروز» همچنین ضمن تبادل نظر پیرامون اثبات گفتمان ایران به افکار عمومی جهان مبنی بر بازی آمریکایی ها برای فشار بر ایران در قالب هیاهوی ۱۲ ساله حول برنامه هسته ای ایران، آمریکا را به دلیل نقض عهد خود، بازنده اخلاقی و ایران را برنده اخلاقی نامیده و به بررسی علت عدم برگزاری جلسه در شورای امنیت برای رسیدگی به تخلف آمریکایی ها از قطعنامه ۲۲۳۱ می پردازد.

«اذعان اروپایی‌ها بر لزوم انتخاب اروپا بین بازیچه بودن در دستان آمریکا و استقلال رأی»، «منافع آمریکایی ها از خروج ترامپ از برجام»، «میزان احتمال بازگردانی ایران به وضعیت پیش از برجام»، «گمانه زنی درباره تضمین‌هایی که ایران باید از اروپایی‌ها بگیرد تا در برجام باقی بماند» از دیگر محورهایی است که در این برنامه مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

مصاحبه مردمی پیرامون عواقب خروج آمریکا از برجام از دیگر بخش های برنامه این هفته «ایران امروز» است و مرتضی مکی کارشناس مسایل اروپا، نوذر شفیعی تحلیلگر مسایل سیاسی، امیر محبیان رییس مرکز پژوهشی راهبردی آریا، سعدا… زارعی کارشناس مسایل بین المللی و استاد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی و دیاکو حسینی تحلیلگر ارشد مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری کارشناسان مهمان این برنامه هستند.

«ایران امروز» به تهیه کنندگی یوسف پور انوری و با اجرای لیلا فرامرزی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد چهارشنبه ۲ خرداد از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت ۰۶:۰۰ و ۱۹:۰۰ ، پنجشنبه ساعت ۰۸:۰۰ و شنبه ساعت ۱۱:۰۰ پخش خواهد شد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار