رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

مجموعه تلویزیونی پلیسی «گشت ویژه» برای اولین‌بار از کانال آی‌فیلم۲ برای فارسی‌زبانان سراسر جهان به‌ویژه افغانستانی‌ها و تاجیکستانی‌ها به‌ نمایش گذاشته می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال۱۰ قسمتی «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک بوده و از سه‌شنبه ۱۲ تیر، برای مخاطبان آی‌فیلم۲ […]

مجموعه تلویزیونی پلیسی «گشت ویژه» برای اولین‌بار از کانال آی‌فیلم۲ برای فارسی‌زبانان سراسر جهان به‌ویژه افغانستانی‌ها و تاجیکستانی‌ها به‌ نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال۱۰ قسمتی «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک بوده و از سه‌شنبه ۱۲ تیر، برای مخاطبان آی‌فیلم۲ به روی آنتن می‌رود.

موضوع این سریال درباره ماجراهای یک گروه پلیس زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده‌های پلیسی، به رویارویی و حل‌وفصل آن می‌پردازند. کاراکترهای این سریال اپیزودیک، چند جوان هستند که به‌عنوان نیروهای گشت انتظامی فعالیت می‌کنند و درسطح شهر با یک اتفاق روبه‌رو می‌شوند و آن را پیگیری می‌کنند.

حمیدگودرزی، شاهد احمدلو، پدرام شریفی، محمود پاک نیت، امیرکاظمی، داریوش اسدزاده، سوگل طهماسبی، آزیتا لاچینی، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی و طوفان مهردادیان در «گشت ویژه» ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «گشت ویژه» رأس ساعت ۱۹ هر روز روانه آنتن می‌شود و در ساعت‌های ۰۱:۰۰، ۰۷:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد بازپخش خواهدشد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار