رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

پائولو سورنتینو سال ۲۰۱۴ اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را با «زیبایی بزرگ» برای ایتالیا به دست آورد. روی سن رفت و جایزه اش را به دیگو آرماندو مارادونا، ستاره سال های دور تیم ملی آرژانتین و اسطوره باشگاه ناپولی ایتالیا تقدیم کرد. همان زمان تبدیل به چهره ای جهانی شد و پروژه های بعدیش […]

پائولو سورنتینو سال ۲۰۱۴ اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را با «زیبایی بزرگ» برای ایتالیا به دست آورد. روی سن رفت و جایزه اش را به دیگو آرماندو مارادونا، ستاره سال های دور تیم ملی آرژانتین و اسطوره باشگاه ناپولی ایتالیا تقدیم کرد. همان زمان تبدیل به چهره ای جهانی شد و پروژه های بعدیش روز به روز بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

او اخیرا سریالی به نام «پاپ جوان» را برای شبکه تلویزیونی HBO آمریکا ساخته بود که در آن جود لاو نقش اصلی را بر عهده داشت. حالا همان تیم قصد دارند ادامه آن مجموعه را با نام «پاپ جدید» بسازند که در آن جان مالکوویچ ایفای نقش خواهد کرد. ضمن این که شنیده می شود جود لاو هم برای بازی در ادامه نقش قبلی خودش به این پروژه باز خواهد گشت. هر چند در پایان بندی سریال اول به نظر می رسید شخصیت او مرده باشد.

اگرچه جزئیات پخش سریال جدید هنوز مشخص نشده اما پیش بینی می شود این مجموعه برای قرار گرفتن در باکس سال ۲۰۱۹ شبکه HBO تهیه خواهد شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار