رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

ساخته جدید برادران وارنر فراتر از حد انتظار در گیشه سینماهای آمریکای شمالی ظاهر شده است. این هفته «مگ» ساخته جدید جان ترتلتاب روی پرده سینماهای جهان رفت. محصول ۲۰۱۸ کمپانی برادران وارنر که با بودجه سنگینی حدود ۱۵۰ میلیون دلار ساخته شده است. «مگ» در بیش از ۴۰۰۰ سالن سینمای آمریکای شمالی اکران شده […]

ساخته جدید برادران وارنر فراتر از حد انتظار در گیشه سینماهای آمریکای شمالی ظاهر شده است.

این هفته «مگ» ساخته جدید جان ترتلتاب روی پرده سینماهای جهان رفت. محصول ۲۰۱۸ کمپانی برادران وارنر که با بودجه سنگینی حدود ۱۵۰ میلیون دلار ساخته شده است. «مگ» در بیش از ۴۰۰۰ سالن سینمای آمریکای شمالی اکران شده که توانسته فروش خوب ۴۴.۵ میلیون دلار را به نام خودش ثبت کند. عددی که شاید خود کمپانی سازنده اش هم فکر نمی کرد در هفته اول به جیب شرکت واریز شود. این فیلم که با بازی جیسون استتام و لی بینگبینگ ساخته شده محصول مشترک آمریکا و چین است. همین مسئله باعث می شود برادران وارنر به شدت به اکران آسیای شرقی این اثر هم امیدوار باشد. این فیلم بالاتر از «بازیکن شماره یک آماده!» استیون اسپیلبرگ بهترین فروش افتتاحیه فیلم های برادران وارنر در سال ۲۰۱۸ را به نام خودش ثبت کرده است.

رتبه دوم فروش این هفته در اختیار «ماموریت غیر ممکن» جدید است که بعد از گذشت سه هفته از زمان اکران هنوز فروش بالایی دارد و توانسته این هفته هم چیزی حدود ۲۰ میلیون دلار در سینماهای آمریکای شمالی فروش کند. تاکنون «ماموریت غیر ممکن- فال اوت» نزدیک به ۱۶۲ میلیون دلار در داخل آمریکا فروخته که مجموع فروش جهانی آن را از مرز ۴۳۷ میلیون دلار می گذراند.

جالب است بدانید فیلم «BlacKkKlansman» ساخته جدید اسپایک لی این هفته در حدود ۱۵۰۰ سالن سینما رقم فروش ۱۰ میلیون دلار را ثبت کرده که بهترین فروش یک فیلم از این کارگردان سیه چرده در دهه اخیر است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار